Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@13:01:35 GMT

جلسه علنی مجلس به ریاست قالیباف آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۶۲۶۹

خبرگزاری میزان-جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. خبرگزاری میزان - جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور ۲۳۱ نفر از نمایندگان آغاز شد.

محمدباقر قالیباف ریاست این جلسه را برعهده دارد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی دستور کار صحن علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

تکمیل می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دقایقی قبل با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس صبح امروز با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز دیدار داشت.

هنیه روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت؛ وی همچنین روز گذشته با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه نیز دیدار کرده است.

این دیدار‌ها در شرایطی صورت گرفته که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

به گزارش آنا،  اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز که روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه روز گذشته با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه نیز دیدار کرده است.

این سفر در شرایطی صورت گرفته است که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • «زیاد نخاله» با قالیباف دیدار کرد
  • اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین