Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:18:43 GMT

تکمیل اطلاعات طرح ملی مسکن 7 روز تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۶۲۷۲

تکمیل اطلاعات طرح ملی مسکن 7 روز تمدید شد

مدیرکل راه وشهرسازی استان کردستان از تمدید مهلت تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در سامانه تا پایان روز 30 شهریور ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، محمدصدیق ثابتی گفت: متقاضیان محترم طرح اقدام ملی مسکن که تاکنون نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه طرح ملی مسکن اقدام نکرده اند صرفاٌ تا پایان ساعت 24 روز 30 شهریور  ماه سال جاری فرصت دارندتا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی( tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir ) نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام نمایند.

ثابتی ادامه داد: کلیه متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن نیز که نسبت به ارسال کد ملی خود بصورت پیامکی اقدام نموده و حائز شرایط دریافت این تسهیلات شده اند صرفاٌ تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 24/06/99 فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن (tem.mrud.ir) جهت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن تسهیلات کمک ودیعه مسکن طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری مدارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد با ۷۶ بلوک ۱۶ واحدی و مجموع هزار و ۲۱۶ واحد با وسعت ۱۶ هکتار واقع در اکرمیه تکمیل و آماده بهره برداری است.

او اعتبار این پروژه را بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه شامل سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع که هزار و ۷۰۰ متر آن تاکنون اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد از پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصدی این پروژه خبر داد و اظهار داشت: شبکه فاضلاب مورد نیاز سایت شهید محمد خانی سه کیلومتر بوده که تاکنون ۲۰۰ متر آن اجرا شده است.

علمدار با بیان اینکه انشعاب موقت برای تامین آب شرب و بهداشتی کل پروژه نصب شده، گفت: پس از تکمیل هر بلوک انشعاب برای آن وصل می‌شود که تاکنون انشعاب ۱۱ بلوک ۱۶ واحدی نصب و زیرساخت برای ۷۶ بلوک ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • تمدید مهلت تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا۱۲ اردیبهشت
  • درخواست بازنگری طرح افزایش وام ودیعه مسکن/ متقاضیان از این طریق برای دریافت وام اقدام کنند
  • تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد