Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: به سعادتمند تهمتی نزدم و ایشان را دروغگو فرض نکردم. او مدیر است، تلاش می‌کند و تلاش او قابل احترام است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر اظهار داشت:

به سعادتمند تهمتی نزدم و ایشان را دروغگو فرض نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدیر است، تلاش می‌کند و تلاش او قابل احترام است.

صادق درودگر ادامه داد:

بنده واقعیتی را مطرح کردم و آنهم این بود که استراماچونی ایمیلی به باشگاه استقلال زده و سه شرط گذاشته است. اول از همه اینکه رقم یک میلیون ۶۰۰ هزار یورو و روزی ۱۰ هزار دلار جریمه را بگیرد و نامه‌ای از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به او بدهند تا به صورت رسمی قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی را بردارند. سپس تازه با نماینده او در قطر مذاکره و توافق کنند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد:

کف رقم درخواستی استراماچونی هم دو میلیون دلار بوده است. همین حالا هم استقلال برای تهیه پول شفر که ۵۰۰ هزار دلار است، دچار مشکل است تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باز شود. باید با مردم شفاف باشیم و این اطلاعات را به آن‌ها بدهیم، شاید مردم به باشگاه استقلال کمک کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی صادق درودگر رئیسه سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، دربی لیگ برتری فوتبال اصفهان در حالی روز گذشته بین سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد و برتری یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس را در ورزشگاه نقش جهان به همراه داشت که این بازی نسبت به قبل رنگ و لعاب اصفهانی‌تری به خود گرفته بود.

دربی دیروز اصفهان، نشان دهنده اعتماد فدراسیون‌نشینان به ظرفیت داوری اصفهان بود که طعم دربی را برای طرفداران و مخاطبان فوتبالی این خطه شیرین‌تر کرد و طی چند سال اخیر بی‌سابقه بود.

مصاف سپاهان و ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که تیم داوری و مسئولین برگزاری این دیدار متشکل از داوران و عوامل بومی استان اصفهان بودند که این اتفاق سابقه نداشت.

امین قدیری و مجتبی شجاعی که جزء داوران اصفهانی فوتبال ایران به‌شمار می‌روند، به‌عنوان کمک داور دوم و داور چهارم در کنار پیام حیدری به‌عنوان داور وسط (از همدان) و علیرضا ممبینی (از خوزستان) حضور داشتند.

همچنین احمد صالحی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان نیز به‌عنوان ناظر داوری در این دیدار حاضر بود و عباس عابدی، رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اصفهان نیز به‌عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی روند برگزاری دربی اصفهانی را زیر نظر داشت.

علاوه بر آنها، خمیه‌کبود که اصالت کاشانی دارد نیز به‌عنوان نماینده سازمان لیگ امر مهم برگزاری این دیدار را در کنار عوامل هیئت فوتبال استان اصفهان بر عهده داشت که اتفاق جالبی بود.

دیگر خبرها

  • اژه‌ای خطاب به مسوولان: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • اژه ای خطاب به مسئولان قضائی : تلاش خود را در جهت امنیت روان ، جان و مال مردم معطوف دارید
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • به روایت یک چوپان دروغگو
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی