Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به اینکه فردا آخرین مهلت تکمیل مدارک برای دریافت وام ودیعه مسکن است گفت: تاکنون ۸۹۴ خانوار در استان یزد به بانک‌ها معرفی شدند و ۶۹ خانوار وام خود را دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، روز به روز به دنیای شگفت‌انگیزها نزدیک‌تر می‌شویم، روزگاری که یک مردم برای خرید مسکن وام می‌گرفتند و صاحب خانه می‌شدند گذشت، اکنون در شرایط قرار گرفته‌ایم که مستاجر حتی برای پرداخت اجاره منزل مجبور است وام بگیرد، شیوع کرونا، بالا رفتن قیمت مسکن و اجاره‌ها سبب شد دولت تصمیم بگیرد برای کمک به جامعه وام ودیعه مسکن به مستاجران بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزگاری قرار داریم که به جای تحقق جهش تولید همه دست به دست هم دادند که رکورد جهش قیمت‌ها را ثبت کنند، تصور کنید همه چیز در حال گران شدن هست، قیمت‌ها رو به روز بالاتر می‌رود، سرپرست خانوار در شرایط کرونا چندان رونق بازاری ندارد و محبور است نزدیک به 80 درصد از حقوق ماهیانه خود را صرف اجاره خانه کند.

سقف وام کمک ودیعه مسکن برای مستاجران تهرانی 50 میلیون تومان، شهر‌های بزرگ 30 میلیون تومان و شهر‌های کوچک 15 میلیون تومان تعیین شده، این وام به اسم مستأجر پرداخت شده اما به موجر داده می‌شود.

رضا یادگاری مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: تمام متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که ماه قبل به نسبت سال کد ملی به صورت پیامکی اقدام به ثبت درخواست کردند و واجد شرایط دریافت تسهیلات 15 میلیون تومانی شدند تا ساعت 24 روز دوشنبه 24 شهریورماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مدارک خود را تکمیل کنند.

مهلت 4 روزه مستأجران برای تکمیل ثبت‌نام وام ودیعه مسکن2358 پرونده وام ودیعه مسکن در بانک‌ها تشکیل شد/ پرداخت وام به 1639 نفرشرط جدید پرداخت وام ودیعه مسکن/ خرید و فروش طرح ملی مسکن غیرقانونی است

یادگاری گفت: افراد واجد شرایط به بانک‌ها معرفی می‌شوند و می‌توانند برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

وی افزود: در زمان مقرر برای درخواست وام ودیعه مسکن چهار هزار و 893 خانوار در استان یزد ثبت ‌نام کردند که سه هزار و 40 خانوار واجد دریافت تسهیلات تلقی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد تصریح کرد: تاکنون 794 خانوار که متقاضی دریافت تسهیلات بودند مورد پذیرش قرار گرفته و به بانک‌های عامل معرفی شدند، همچنین 69 خانوار تسهیلات 15 میلیون تومانی خود را اخذ کردند.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن بانک ها استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمامرکز خلیج فارس، حسن آرمات افزود: این تسهیلات به فرزندانی که بعد از سال1400 به دنیا آمده اند پرداخت می شود.
وی گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات فرزند آوری هستند باید به سامانه اینترنتی به نشانی ve-bank.cbi.irمراجعه کنند.
تسهیلات فرزندآوری برای نخستین فرزند چهل میلیون تومان و باز پرداخت آن 36 ماهه و فرزند دوم 80 میلیون تومان و بازپرداخت آن 48 ماهه است.

بیشتر بخوانید؛ پرداخت تسهیلات فرزندآوری به بیش از هفت هزار زوج هرمزگانی
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زمان انتظار را حداکثر یک ماه اعلام کرد و افزود: همچنین این تسهیلات برای فرزند سوم 120 میلیون تومان و بازپرداخت آن 60 ماهه و فرزند چهارم صد و پنجاه میلیون تومان و بازپرداخت آن 72 ماهه و برای فرزند پنجم200 میلیون تومان و بازپرداخت آن 84 ماهه است.
برای دریافت این تسهیلات نیاز به کارت پایان خدمت نیست و برای هر پرونده نیز یک ضامن معتبر نیاز است.
پارسال نیز بیش از 18هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • استقبال ۹۰ درصد یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • جزئیات تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب