Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:09:06 GMT

صندوق‌های حمایت از کشاورزی به تنظیم بازار کمک می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۶۶۷۴

صندوق‌های حمایت از کشاورزی به تنظیم بازار کمک می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و اعضای این صندوق، با اشاره به‌ضرورت رفع موانع تولید در بخش کشاورزی اظهار کرد: خوشبختانه تشکیل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان پشتوانه خوبی در رفع موانع تولید ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیگر کارایی و فواید صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی افزود: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان همچنین به تنظیم بازار محصولات کشاورزی نیز کمک کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در عرصه‌های تأمین نهاده‌های موردنیاز، تولید، عمل‌آوری و تنظیم بازار و صادرات محصولات کشاورزی وارد شده، افزود: این مهم سبب استقرار زنجیره ارزش و اجرای کشاورزی قراردادی در استان سمنان شده است.

میرعماد خاطرنشان کرد: صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این استان پشتوانه مطلوبی در رفع موانع تولید بوده است.

وی با بیان اینکه صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی کمک خوبی به بهره‌برداران این بخش کرده‌اند ابراز امیدواری کرد: این کمک‌ها همچنان ادامه یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با توجه به ظرفیت‌های قانونی موجود به دنبال تقویت و افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان هستیم.

نماینده هیأت ‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در اوایل سال 86 آغاز به کار کرد.

حمید عرب گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با هدف حمایت و تقویت حجم و کیفیت سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی این استان تأسیس شد.

وی به برخی از اهداف تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: اعطای تسهیلات و انجام حمایت‌های مالی به تولیدکنندگان و متقاضیان بخش سرمایه‌گذاری، تضمین متقاضیان سرمایه‌گذاری برای دریافت اعتبار از بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی داخلی در بخش کشاورزی، دریافت کمک‌های مالی و اعتباری از دولت، بانک‌ها و سایر شرکت‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی در مواجهه با موقعیت‌های بحرانی برخی از اهداف تشکیل این صندوق است.

محمد اکبری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست حضور داشت.

انتهای پیام/74002/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی استان سمنان تنظیم بازار توسعه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بخش کشاورزی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی این موضوع برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد که با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار