Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس ابلاغ وزارت علوم تمام دانشجویان دانشگاه‌ها ملزم هستند در طرح پایش سلامت روان شرکت کرده و پرسشنامه آنلاین مربوطه را تکمیل کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،، تمام دانشجویان دانشگاه‌ها پیرو ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان امور دانشجویان در خصوص اجرای طرح پایش سلامت روان و طرح غربالگری توسط تمامی دانشجویان در همه مقاطع در سال۱۳۹۹، باید کارنامه سلامت روان را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شرکت در طرح و تکمیل پرسشنامه آنلاین برای تمام دانشجویان دانشگاه‌ها الزامی است.

دانشجویان برای ثبت نام و تکمیل پرسشنامه کارنامه سلامت روان باید به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کنند. این طرح از ۱۵ شهریور ماه همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها آغاز شده و تا ۱۵ آبان ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

طرح پایش و غربالگری سلامت (روان و جسم) امسال برای اولین بار برای همه دانشجویان شاغل به تحصیل از ۱۵ شهریورماه (همزمان با بازگشایی دانشگاه ها) و به صورت مجازی اجرا می‌شود و برای حمایت‌های روانی اجتماعی و بهداشتی از دانشجویان تغییراتی در پرسشنامه‌های قبلی با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ به وجود آمده است.

در کارنامه سلامت جسم سوالاتی در مورد وضعیت جسمانی و در کارنامه سلامت روان سوالاتی در مورد وضعیت روان شناختی مرتبط با تجارب ناخوشایند کرونا از دانشجویان پرسیده شده است.

در کارنامه سلامت جسم موارد مشکوک، محتمل و قطعی کرونا بررسی شده و توسط مراکز بهداشت و درمان پیگیری انجام می‌شود. دانشجویانی که خودشان یا یکی از اعضای خانواده بیماری شدید، بستری یا فوت داشته باشند، بررسی شده و توسط مراکز بهداشت و درمان پیگیری انجام می‌شود تا از خدمات بسته‌های خدمات روانی اجتماعی مراکز مشاوره دانشجویی بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارنامه سلامت غربالگری وزارت علوم سلامت روان کارنامه سلامت روان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه سلامت در قالب طرح جهادی سی شب سی مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طرح «سی شب سی مسجد» به مناسبت ماه مبارک رمضان با اعزام گروه پزشکی که به طور کاملا داوطلبانه همراه با ویزیت رایگان و آموزش مطالب بهداشتی ـ درمانی به مساجد مناطق محروم شهرستان خوی انجام می‌شود، علاوه بر رضایتمندی قشر آسیب‌پذیر جامعه، هدف‌های دیگری را نیز دنبال می‌کند که از جمله آنها حضور پزشکان و دانشجویان در فضای مسجد در ماه مبارک رمضان و گسترش پیوند علم و معنویت، گسترش روحیه جهادی و داوطلبانه در بین جامعه کادر درمان، آموزش چهره به چهره و ارائه مطالب آموزشی ویژه روزه داران و بیماری‌های شایع، ارائه خدمت صادقانه کادر پزشکی و حضور و همدلی مسئولان، پزشکان و دانشجویان دانشکده علوم پزشکی خوی در بین مردم شهرستان است.

دیگر خبرها

  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • شما هم در تعطیلات خواب بی‌نظمی دارید؟ | خواب زیاد این بلاها را سر ما می‌آورد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • سازمان بهداشت جهانی خواستار حمایت از بیماران روانی در افغانستان شد.
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • برپایی ایستگاه سلامت در قالب طرح جهادی سی شب سی مسجد