Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:58:05 GMT

صدور ضمانت نامه اینترنتی برای تعاونی ها ممکن شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۶۸۷۳

صدور ضمانت نامه اینترنتی برای تعاونی ها ممکن شد

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از امکان ثبت نام متقاضیان دریافت ضمانت نامه به شکل الکترونیکی خبر داد و گفت: از اول شهریور ماه سقف صدور ضمانت نامه برای هر شرکت ۲۱ میلیارد تومان شده خواهد بود.

مهدی حسین‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه امسال ما با توجه به افزایش سرمایه ای که داشتیم صدور ۱۰۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه برای تعاونی ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعاونی ها اول باید به دنبال منابع مالی خود بروند و در جایی که ضمانت نامه می خواهند به ما مراجعه کنند.

به گفته وی تعاونی ها می توانند از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه، اعتبارات روستایی و خط ویژه ای که معاونت تعاون به این امر اختصاص داده استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون خاطرنشان کرد:تمام سیستم های ما الکترونیکی است و افراد نیازی به مراجعه حضوری ندارند و از طریق بارگذاری مدارکشان می توانند درخواست خود را ثبت و ضمانت نامه اینترنتی دریافت کنند.

حسین نژاد در ادامه از افزایش سقف صدور ضمانت نامه های صندوق به ۲۱ میلیارد تومان خبر داد و گفت: از اول شهریور ماه سقف صدور ضمانت نامه صندوق از ۱۲ میلیارد تومان به ۲۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و هر شرکت می تواند تا سقف ۲۱ میلیارد تومان ضمانت نامه بگیرد.

وی با اشاره به تحقق رشد ۳۰ درصدی در صدور ضمانت نامه گفت: از پنج سال گذشته هر سال رشد ۳۰ درصدی را پیش بینی کردیم که امسال نیز این میزان رشد محقق شده است.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون با اشاره به حمایت صندوق از تعاونی های تامین و تولید ماسک و لوازم بهداشتی در ایام کرونا، گفت: تفاهم نامه سه جانبه ای میان بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و معاونت امور تعاون به امضا رسید که بر اساس آن نزدیک به ۵۰ شرکت تعاونی که عمده فعالیتشان تولید ماسک بر اساس نیاز کشور بود، برای دریافت ضمانت نامه به ما معرفی شدند و دراسرع وقت با سفته برای آنها ضمانت نامه صادر شد.

به گفته حسین نژاد بیش از ۷۰ درصد معرفی شدگان، ضمانت نامه های خود را دریافت کردند و با واگذاری اختیار تشکیل پرونده در شعب بانک، کار صدور ضمانت نامه برای متقاضیان با سهولت بیشتری انجام گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعاوني صندوق ضمانت سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد تومان صدور ضمانت نامه تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد

سعید ملااسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ارزش مجوزهای صادره در استان مرکزی را ۵۴ میلیون و ۷۸۲ هزار دلار عنوان کرد و گفت: صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی در این استان امسال رشد چشمگیری داشته‌است.

وی ادامه داد: با حمایت‌های استان و پیگیری‌های انجام شده ۳۴ میلیون و ۴۳۵ هزار دلار سرمایه خارجی امسال وارد استان مرکزی شده و در بخش‌های مختلف اقتصادی به کار گرفته شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با اشاره به صدور هفت مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی بیان کرد: متقاضیان سرمایه گذاری خارجی در کشور ابتدا درخواست سرمایه گذاری خود را اعلام و پس از بررسی در هیأت سرمایه گذاری، مجوز سرمایه گذاری خارجی مربوطه صادر و به عنوان سرمایه جلب شده محسوب می‌شود.

ملااسماعیلی اظهار کرد: سرمایه گذاران بر اساس این مجوز، شش ماه مهلت دارند بخشی از میزان سرمایه گذاری که اعلام کرده‌اند را وارد کشور کرده و پس از ثبت در دفاتر سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به عنوان سرمایه جذب شده لحاظ می‌شود.

کد خبر 6064052

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد به حوزه تعاون امکان پذیراست
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • میزان سرمایه صندوق های حمایت از بخش کشاورزی خراسان شمالی کم است
  • افزایش ۱۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری