Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، پروژه مسکن با هدف تأمین نیاز قشر ضعیف و کم درآمد جامعه به مسکن توسط دولت وقت تعریف شد و در این میان برخی از جامعه هدف صاحب خانه شدند.

البته اما و اگرهای بسیاری در مسیر اجرای طرح طی سال های گذشته مطرح شد که هر یک به نوبه خود نیاز به بررسی دقیق و جامع دارد.

پرونده پروژه مسکن مهر در استان البرز در دو منطقه ماهدشت و شهرک ابریشم تعریف شد، که مقرر بود این دو پروژه پایان سال 98 به جامعه هدف تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان باقری فر، رییس اداره نظارت مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس البرز، گفت: پروژه‌های مسکن مهر استان البرز در دو سایت ماهدشت و شهرک ابریشم که به در نزدیکی فرودگاه پیام و خیابان قزلحصار قرار گرفته اند، تعریف شده است.

رییس اداره نظارت مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز با بیان اینکه این پروژه 18 هزار و 600 واحد مسکن مهر احداث شده است، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی شهرک ابریشم 96 درصد و ماهدشت 97 درصده بوده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: اجرای این پروژه ها با مشکلاتی مواحه است که در این میان می‌توان به عدم نصب کنتور آب، برق و گاز برای برخی از واحدها اشاره کرد که به دلیل وجود مشکل درون سازمانی اتفاق می افتد.

باقری‌فر با اشاره به اینکه بدون داشتن زیرساخت‌های کافی متقاضیان نمی توانند واحد خود را تحویل بگیرند، ادامه داد: مراجعینی برای پرداخت اقساط خود به بانک‌ها می روند با مشکل نداشتن ضامن کسر از حقوق مواجه هستند.

وی تصریح کرد: از طرفی دیگر طبق گزارشات مردمی مسئله خدمات شهری برای شهروندان مشکل ساز بوده است که مقرر شد این دو سایت تحویل شهرداری‌های مناطق شود و این اقدام صورت گرفت.

رییس اداره نظارت مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز تورم و گرانی مصالح را یکی دیگر از دلایل معطل ماندن پروژه برشمرد و اضافه کرد: انتظار می رود شهروندان و متقاضیان وجوه خود را هر چه زدتر واریز کنند تا به پروژه تزریق کرده و پیمانکار پروژه با خیال آسوده فعالیت خود را ادامه دهد.

به گفته باقری فر500 الی 600 واحد از این پروژه ناتمام است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری آن‌‌ها را به اتمام برسانیم.

تقی رضایی حدود کی ماه پیش در این رابطه گفته بود که  در حال حاضر تنها ۱۵۰۰ واحد نیمه کاره مسکن مهر در البرز وجود دارد و مابقی واحدها همگی تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی همچنین در سال های گذشته به مواردی از جمله نبود متقاضی برای این واحدها اشاره کرده و گفته بود یکی از دلایل عقب ماندگی این پروژه‌ها نبود متقاضی برشمرده است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه مسکن مهر در البرز مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تکمیل پروژه های مهم و زیر ساختی شهرستان های شمال استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل استاندار همچنین در بازدید از پروژه شبکه اصلی و فرعی آبیاری تحت فشار سد عمارت از تکمیل این پروژه در ۲۰ روز آینده خبر داد و برای حل مشکلات حق آبه ۷۵۰ هکتار مزارعِ بخش دره رود تاکید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ​آغاز برقی سازی اتوبوس ها و تاکسی ها برای کاهش آلودگی هوای شهرها
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است
  • اتوبوس‌های برقی حمل‌ونقل شهری را متحول می‌کند
  • وزیر کشور: پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • ضرورت تکمیل پروژه های مهم و زیر ساختی شهرستان های شمال استان
  • ضرورت تامین زیر ساخت ها در شهر جدید مهستان استان البرز
  • طراحی واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند بر اساس شاخص‌های اجتماعی و روانشناختی