Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از غنی‌سازی مراکز فرهنگی هنری کانون استان در قالب طرح تمیم (تأمین محتوای یکپارچه مراکز کانون) با ۱۵ هزار و ۷۴۵ کتاب خبر داد.

 وحید کیانی با اعلام این خبر گفت: در این طرح ۵۶ عنوان کتاب از ناشران مختلف، در کنار هفت عنوان از کتاب‌های کانون، ۵۰ عنوان کتاب بریل برای استفاده کودکان و نوجوانان نابینا، ۲۰ عنوان کتاب آوای کانون و ۲ عنوان نشریه آفرینش کودکی و نوجوانی به تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این‌که ۱۳ هزار و ۲۳۱ جلد از این کتاب‌ها از ناشران فعال ‌حوزه‌ کودک و نوجوان است، افزود: یک هزار و ۴۸۶ جلد از این کتاب‌ها نیز از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

کیانی تعداد کتاب‌های کانونی اختصاص‌یافته به کودکان و نوجوانان نابینا را ۱۴۷ جلد عنوان کرد و گفت: این کتاب‌ها در تنها مرکز فراگیر کانون پرورش فکری استان خوزستان در دسترس کودکان و نوجوانان نابینا قرار گرفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اضافه کرد: ۶۰ جلد کتاب آوا کانونی، ۵۰۶ جلد نشریه آفرینش و ۶۲ عدد سرگرمی ذره‌بین نیز به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ارسال شد.

وی توضیح داد: نخستین مرحله طرح تمیم (تأمین محتوای یکپارچه مراکز کانون) پس از حدود یک دهه وقفه، با ارسال نزدیک به ۳۰۰ هزار جلد از کتاب‌های برگزیده ناشران فعال حوزه کودک، به بیش از هزار مرکز کانون سراسر کشور انجام شد که بیش از ۱۵ هزار جلد از این کتاب‌ها به ۵۴ مرکز ثابت و هفت کتابخانه سیار و پستی فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اختصاص یافت.

کیانی تأکید کرد: در این طرح که از این پس به شکل فصلی استمرار خواهد داشت، مجموعه‌ای از کتاب‌های تولید شده در کانون، اسباب‌بازی، سرگرمی و نشریات کانونی نیز به همراه کتاب‌های برگزیده شده به مراکز ارسال می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، طرح جدید «تمیم» به منظور حمایت از تولید کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به نیاز مخاطبان کتابخانه‌های کانون پرورش فکری از بهار سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان مراکز کانون کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانا یک فراخوان جشنواره ملی عکس با موضوع یاریگران زندگی با اهداف آشنا نمودن مخاطبان کودک و نوجوان با ویژگی‌های زندگی سالم، ترغیب به زندگی سالم برای جلوگیری از گرایش کودکان و نوجوانان به وابستگی‌های مخرب، توجه به سلامت و تأثیر آن بر رشد و فرایند زندگی بهتر، کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق فراهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در عرصه فعالیت‌های هنری و تقویت نگاه جستجوگر و خلاق آنان و جلب توجه کودکان و نوجوانان به ویژگی‌های دوست خوب و اهمیت، جایگاه و تأثیر دوست در زندگی منتشر کرده است.

لازم به ذکر است مخاطبین این جشنواره کودکان (۷ تا ۱۰ سال)، نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال)، اعضاء ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) و بزرگسالان و مربیان مراکز سراسر کشور هستند که می‌توانند در موضوعاتی، چون خانواده سالم، دوست خوب من، مهربانی و همدلی و تفریحات سالم در بخش کودکان و نوجوانان و "از وابستگی تا سقوط" در بخش بزرگسالان و مربیان شرکت کنند.

برای این جشنواره هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ عکس با موضوعات فراخوان به دبیرخانۀ استانی جشنواره ارسال کند.

عکس‌ها باید به شماره در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۸۳۱۱۶۵۱۰ تا پایان روز ۱۳ اردیبهشت ماه ارسال شود. 

بعد از ارسال آثار داوری استانی و سپس کشوری انجام گرفته و از طریق سایت کانون برگزیدگان اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد