Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@03:36:11 GMT

پرداخت 37 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در جویبار

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۲۲۴

پرداخت 37 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در جویبار

زینب خدابنده گفت: با همکاری بانک‌های عامل 37 میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به صنوف آسیب‌دیده از کرونای در شهرستان جویبار پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، بابیان اینکه با همکاری بانک‌های عامل انصار، تجارت، رفاه، سپه، سینا، صادرات، ملت و ملی تسهیلات کرونایی به صنوف آسیب‌دیده پرداخت‌شده است اظهار کرد: تاکنون 1984 نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی در شهرستان جویبار در سامانه کارا ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: از این تعداد 916 نفر یا طرح تسهیلاتی به ارزش 37 میلیارد ریال دریافت کردند.
 
معاون فرماندار جویبار تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات برای 1372 نفر اشتغال‌زایی شد.
 
خدابنده با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات مربوط به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا نیاز به ضامن ندارد، گفت: این تسهیلات به‌تمامی اصناف و بازاریانی که از ویروس کرونا آسیب‌دیده‌اند پرداخت‌شده است.

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات مربوط به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا نیاز به اخذ ضامن ندارد و از شبکه بانکی درخواست می‌شود تا فراتر از مصوبه هیات دولت در این رابطه اقدام نکنند.

معاون فرماندار جویبار گفت: افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا کسب و کارهای آنها دچار آسیب شده، باید به سامانه کارا مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

خدابنده بیان کرد: متقاضیان در صورت دریافت کد مربوطه می‌توانند اطلاعات هویتی خود را در این سامانه ثبت کنند تا فرآیندهای بعدی نیز طی و پس از تایید مستندات، تسهیلات به حساب آنها واریز شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تسهیلات کرونایی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گزارش عملکرد نواحی مناطق ۲۲ گانه پایتخت را در طرح تکمیلی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران اعلام کرد.

وی در خصوص طرح تکمیلی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران گفت: طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران ۴ گام اصلی داشت که شناسایی، جمع‌آوری، غربالگری و در نهایت ساماندهی بود که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در گام اول شناسایی توسط شهرداران نواحی ۱۲۴ گانه شهرداری تهران صورت گرفت. در گام دوم نیز جمع‌آوری‌ها توسط ادارات خدمات اجتماعی مناطق ۲۲ گانه انجام شد. گام سوم مربوط به غربالگری اولیه بود که این کار نیز توسط اداره خدمات اجتماعی مناطق ۲۲ گانه انجام شد که در این طرح متکدیان، کودکان کار و خیابان، معتادین متجاهر و افراد کارتن خواب و بی خانمان تفکیک شدند. گام چهارم گام ساماندهی بود که توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی به سرانجام رسید.

احمدی صدر پیرامون تعداد گشت‌های حامی شهر در مناطق گفت: ۱۱ منطقه هر کدام از یک گشت حامی شهر استفاده کردند، ۵ منطقه نیز هر کدام ۳ گشت حامی شهر در اختیار داشتند و ۶ منطقه دیگر از ۴ گشت حامی شهر استفاده کردند تا کار ساماندهی به خوبی صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در خصوص آمار دقیق ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: درمجموع ۷۲۹۸ نفر در این طرح ساماندهی شدند که از این بین حدود ۶۵۱ نفر متکدی، ۲۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی مورد ساماندهی قرار گرفتند.

احمدی صدر در مورد پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت خاطرنشان کرد: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادین متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند. کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در پایان گفت: شهرداری تهران بعد از دو سال تلاش پی در پی و شبانه روزی به منظور ایجاد زیرساخت‌ها و بستر مناسب جهت ساماندهی به وضعیت مناسبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی رسیده اما باید توجه کرد که اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مثل مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسؤولین، نهادها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگ‌سازی عمومی و … بیشتر بپردازند و به کمک مردم، سازمان‌های مردم نهاد، حاکمیت و شهرداری شاهد این باشیم که آسیب‌های اجتماعی در پایتخت روند کاهشی یافته و به ساماندهی برسد.

کد خبر 6085547

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد