Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:42:11 GMT

واجدان شرایط وام ودیعه مسکن تا فردا مهلت دارند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۲۴۴

واجدان شرایط وام ودیعه مسکن تا فردا مهلت دارند

 حسین کشاورز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که تاکنون حدود شش هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند افزود: متقاضیان باید هرچه سریعتر با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن جهت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن طرح اقدام ملی استان اظهار داشت: تا کنون برای ۲ هزار واحد اقدام ملی مسکن زمین را تعرفه کردیم و امیدواریم تعداد زیادی را تعیین تکلیف کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز،  همچنین به تمدید مهلت بارگذاری مدارک در سامانه طرح اقدام ملی مسکن تا پایان شهریورماه اشاره و بیان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن فقط تا ساعت ۲۴ ، سی ام شهریور ماه سالجاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام نمایند.
وی تصریح کرد:  به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام  تمامی متقاضیان و انجام مراحل کار برای پروژه های شروع شده این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

برنامه‌ریزی برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در چارچوب اجرای "طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن" در کشور صورت گرفته است که بر این اساس ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید با مشارکت بخش خصوصی، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده شهری توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود. 

 گیلان با وسعت ۱۴ هزار کیلومتر مربع و جمعیت دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دومین استان پرتراکم در کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی زواریان اظهار کرد: دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات به عنوان بخشی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات با ۵۰ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار کلات بیان کرد: پس از بررسی‌های میدانی صورت گرفته ۶ شعبه اخذ رأی حذف یا در دیگر شعب ادغام شد و در نهایت فعالیت ۴۴ شعبه اخذ رأی با حضور حدود ۵۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری دور دوم انتخابات برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ شمار واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۹ هزار نفر بود، اما بر اساس آمار جمعیت ساکن در شهرستان شمار واجدان شرایط رأی دادن ۲۳ هزار نفر است.

زواریان افزود: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات با برپایی ۴۴ شعبه اخذ رأی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6085043

دیگر خبرها

  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن