Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@03:58:36 GMT

وحدت تنها راه نجات اسلام در برابر جنایات آمریکاست

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۳۳۷

وحدت تنها راه نجات اسلام در برابر جنایات آمریکاست

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: بار دیگر دست پست غربیان مدعی حقوق بشر، از آستین نشریه هتاک صهیونیستی - فرانسوی شارلی ابدو در مهد آزادی و دمکراسی غربی بیرون آمد و با اهانت به ساحت نورانی برترین عالم و آدم حضرت رسول خاتم (ص)، قلب بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان را به درد آورد و بار دیگر چهره واقعی جاهلیت مدرن را در قالب لیبرال دموکراسی و مدرنیته به رخ جهانیان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بی‌شک رفتار زشت و توهین مجدد به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، نشانه آشکاری از عمق دشمنی استکبار جهانی و نظام سلطه بر علیه اسلام و فرهنگ غنی آن بوده که در حال حاضر فرهنگ جوامع به ظاهر متمدن غربی را در همه زمینه‌ها به چالش کشیده است.

استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در این بیانیه عنوان کردند: حرکت رذیلانه و ضد انسانی و اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم توسط نشریه‌ای فرانسوی، فضای منفوری را ایجاد کرد و هر صاحب دردی را برآن می‌دارد تا به روشنگری پرداخته و این اقدامات اهانت آمیز و رذیلانه را سم‌زدایی و محکوم کند.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: شورای تبیین مواضع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این نکته که آزادی مطبوعات و اندیشه با تحریک به نفرت پراکنی، خشونت و اهانت به ادیان حاصل نمی‌شود ضمن ابراز تاسف و انزجار شدید و محکومیت توهین به مقدسات اسلامی، اقدام توهین‏‌آمیز نشریه فرانسوی را شدیداً محکوم می‌کند.

و در بخش پایانی این بیانیه آمده است: نشریه فرانسوی شارلی ابدو یک پادو و مزدور آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است و تاکید می‌کند که وحدت اسلامی، بیداری هوشمندانه، بصیرت افزایی و مقاومت انقلابی در برابر حرکت‌های جنایت بار آمریکا و رژیم صهیونیستی و جهان غرب، تنها راه نجات اسلام و جوامع اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

300 / 320 توهین به پیامبر لیبرال دموکراسی اهانت به ادیان نشریه شارلی ابدو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: توهین به پیامبر لیبرال دموکراسی اهانت به ادیان نشریه شارلی ابدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است