Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرماندار میبد از میراث فرهنگی، شورا و شهرداری این شهر خواست تا بافت تاریخی روستای مزرعه بیده را دریابند.

«حسین فلاح» در جریان بازدید از چند طرح بخش بفروئیه در این شهرستان به ظرفیت‌های بافت تاریخی منحصربه‌فرد روستای مزرعه بیده اشاره و ابراز امیدواری کرد که میراث فرهنگی، شورا و شهرداری در این زمینه اولویت‌گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی دیگر از این طرح‌ها را مرمت و بازسازی زورخانه صاحب‌الزمان مزرعه بیده خواند که به همت دهیاری و بخشداری با سرمایه‌ای قریب به‌ دو میلیارد تومان به نرخ امروز انجام شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندار ی میبد، این مسئول انتقال آب شیرین به روستای مزرعه بیده و حسن‌آباد را یکی دیگر از طرح‌های انجام‌شده عنوان کرد و افزود: طرح انتقال آب بهداشتی و سالم از منبع اصلی، کار ارزشمند دیگری بود که به همیاری آب و فاضلاب استان و دهیاری و بخشداری با اعتباری بالغ‌ بر ۷۰۰ میلیون تومان صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی بافت تاريخي فرماندار ميبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول بسیج خواهران روستای بخ گفت: با همت بانوان روستای همت آباد نصرآباد دو سال قبل یک باب کارگاه قالیبافی جهت بافت قالی برای اماکن مذهبی تأسیس شد که تا کنون چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده است.

باخدایی افزود: با پیشنهاد جمعی از بانوان خیر و از دو سال پیش این کارگاه قالیبافی برای کمک به مفروش نمودن حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی آغاز شد. 

وی گفت: تا الان چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده که دو تخته از آن به سازمان حج و زیارت استان اهدا و دو تخته دیگر آن یه حسینیه‌ی همت آباد تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد