Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایپانیوز، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: اسامی منتخبین قرعه کشی هفتمین طرح عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در سال 99 روز پنجشنبه گذشته منتشر شد و علاوه بر آن، برای منتخبین نیز پیامک اطلاع رسانی ارسال شد.

حسین کاظمی طرقی افزود: مهلت قانونی برای واریز وجه علی الحساب و نهائی کردن ثبت نام 72 ساعت کاری است اما گروه خودروسازی سایپا با هدف تسهیل در فرآیند ثبت نام، امکان واریز وجه را از همان روز پنجشنبه فراهم ساخت تا مشتریان محترم فرصت بیشتری برای انجام کار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فروش سایپا اظهار کرد: در قرعه کشی چهارمین طرح مشارکت در تولید محصولات سایپا در سال 99 علاوه بر ۴۰ هزار منتخب اصلی، 40 هزا نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

کاظمی طرقی در پایان گفت: با توجه به اینکه برای هر خودرو، علاوه بر فرد منتخب، یک نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده، بلافاصله پس از پایان مهلت قانونی، در صورت عدم واریز وجه توسط فرد منتخب، نفر فهرست رزرو جایگزین خواهد شد.

کاظمی طرقی در پایان با بیان اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه با وجود تعطیلی، تعداد قابل توجهی از مشتریان از خدمات آنلاین بانکی استفاده کرده و وجه علی الحساب را واریز کردند، افزود: از سایر منتخبین نیز می خواهیم که هر چه سریعتر مراحل تکمیل فرآیند ثبت نام خود را انجام بدهند و آن را به روز آخر محول نکنند.

223227

کد خبر 1431919

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان بازار خودرو سایپا واریز وجه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست وحدت برای تحول آغاز شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای وحدت، امروز شنبه ( ۲۵ فروردین ماه) با حضور اعضای این شورا و برخی نمایندگان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فهرست شورای وحدت در مجتمع فرهنگی آدینه تهران آغاز شد.

این نشست با پیام آیت‌الله موحدی کرمانی و منوچهر متکی رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت و نماینده منتخب مجلس دوازدهم آغاز شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در این پیام با توصیه منتخبان ملت در مجلس دوازدهم به رعایت موازین اخلاقی از جمله اخلاص و حفظ وحدت، ابراز امیدواری کرد که نمایندگان منتخب با وحدت و خدمت به مردم به ایفای وظایف نمایندگی بپردازند به گونه ای که نام مجلس شورا برای مردم تداعی "مجلس خدمت" کند.

این همایش با هدف تبیین شرایط کشور، ضرورت تحول و رویکردها و کارکردهای مجلس در راس امور و الزامات کار فراکسیونی در مجلس از جمله اهداف برگزاری این نشست است که اکنون در حال برگزاری است و قرار است نمایندگان منتخب راه یافته به مجلس دوازدهم در نشست های اختصاصی درباره اهداف آن گفت و گو کنند.

در ابتدای این همایش حمیدرضا آقابابایی مجلس شورای اسلامی را به دلیل وجود نخبگان جایگاهی برای ارتباط گیری عنوان کرد و اظهارداشت: ۱۸۰ نفر از منتخبان مجلس آینده دارای سابقه نمایندگی هستند به همین دلیل حس می کنیم این مجلس در زمینه های مختلف به خصوص در پیروی از رهبری یک گام به جلو است.

وی افزود: شرط اول رصد کردن کسب اطلاع است و به همین منظور در این جلسه تعداد زیادی از نمایندگان حضور دارند و در مورد مباحث مختلفی از جمله موضوعات امنیت ملی مطالبی بیان خواهد کرد.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • فراخوان واحد‌های تولیدی ایلام برای شرکت در طرح ملی انتخاب واحد‌های نمونه
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • نشست شورای وحدت برای تحول آغاز شد
  • نشست وحدت برای تحول آغاز شد