Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر گفت: چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح زیرساختی در حوزه برق‌رسانی سه استان مرکزی، همدان و لرستان، اواخر شهریور با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، فرهاد شبیهی افزود: پست ۴۰۰ کیلوولت تقویت شبکه ملایر، پست سیار ملایر چهار و پست سیار کرفس مهمترین طرح‌های برق‌رسانی استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح‌های برق‌رسانی مذکور با هدف تقویت شبکه، تامین زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر افزود: پست‌های انتقال سردار همدانی و همدان ۶ و چندین طرح برق‌رسانی دیگر نیز با سرمایه‌گذاری مالی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در استان همدان در حال اجرا است که تا پایان امسال شماری از آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.

حوزه فعالیت شرکت برق منطقه‌ای باختر، سه استان مرکزی، همدان و لرستان را در بر می‌گیرد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو استان همدان برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها باعث می‌شود که تعداد 22396 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم در روستاهای استان همدان، بهره‌مند می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: یکی از اولویت‌های دولت مردمی با آغاز به کار دولت سیزدهم، رفع محرومیت از چهره روستاها با توجه به دغدغه‌های روستاییان بود که در این راستا رفع مشکل آب در دستور کار قرار گرفت و تلاش برای رساندن آب سالم و پایدار به مردم روستاها، یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب استان است.

وی تأکید کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

بختیاری‌فر با اشاره به پیشرفت فیزیکی 76 درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان، بیان کرد: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به 160 روستا در نظر گرفته شده که مدت این قرارداد ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این پروژه‌ها ۵۰۹ میلیارد تومان است. این طرح، بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه 304 میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده، در پایان خاطرنشان کرد: احداث مخزن زمینی به تعداد 19 باب و 15200 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 210 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 120 کیلومتر، حفر چاه به تعداد 37 حلقه و یک دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان است.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد
  • آماده سرمایه‌گذاری در همدان هستیم
  • تعویض هادی خطوط انتقال برق 132 کیلوولت مارون اصلی - مربچه در خوزستان‏