Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : حجت‌الاسلام علی عربپور در مراسم هفتمین روز عروج ملکوتی مجاهد فی سبیل الله سردار سیدمرتضی موسوی همسنگر شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه ثارالله برگزار شد با تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله و شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانش اظهار داشت: به روح تابناک شهیدان به‌ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که ادامه دهنده راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قیام عاشورا بودند، درود می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سردار سیدمرتضی موسوی یک مجاهد فی سبیل‌الله بود و عروج او باورکردنی نیست افزود: از شرایط ورود به بهشت و صفات مجاهدین هشت ویژگی است که هر که این هشت صفت را داشته باشد مانند شهید از دنیا می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه نخستین ویژگی این انسان‌ها بهره‌وری درست از دنیا و طمع نداشتن به دنیا است ادامه داد: این افراد دنیا را برای بندگی خدا و محل صدق و صداقت می‌دانند.

وی با بیان اینکه هوس ستیزی دومین ویژگی مردان خدا و مجاهدان فی سبیل‌الله است گفت: این افراد به غیر از یاری رساندن به دین خدا به چیز دیگری نمی‌اندیشند و فکر نمی‌کنند.

عربپور با اشاره به اینکه آنچه که دشمن از آن می‌ترسد اقتدار درونی هر فردی است افزود: سردار مرتضوی نسبت به ولایت و اهل بیت (ع) احساس خاص و ویژه‌ای داشت.

وی با بیان اینکه شناخت اهل بیت (ع) و شهدا ما را در مسیر شهدا و امام حسین (ع) قرار می‌دهد ادامه داد: فردی که شهدا و اهل بیت (ع) را بشناسد در راه آنها جان خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مردان خدا اهتمام به امور مردم است گفت: خدمت به مردم سیره شهدا و مجاهدان فی سبیل الله است.

وی از دیگر ویژگی‌های مردان خدا را وارستگی از کبر دانست و افزود: تکبر و کبر را از خود بزدایید تا بتوانید در میدان نبرد برای خدا قدم بگذارید و سردار سلیمانی مصداق بارز دوری از کبر بود و همیشه خشوع و تواضع را در سیره خود داشت.

عربپور با اشاره به اینکه دوری از کبر و غرور انسان را بالا برده و در قلوب مردم جا می‌دهد گفت: ششمین ویژگی مردان خدا وارستگی از گناه است چرا که گناه از برنامه‌های شیطان برای جدایی از خدا است.

وی با بیان اینکه بعضی از شهدای ما تا مرز عصمت پیش رفتند و اصلا گناه نمی‌کردند افزود: شهدا به انجام واجبات اهمیت می‌دادند و واجبات تنها اقامه نماز و روزه گرفتن نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت از واجبات دین است و به‌همین دلیل امثال حاج قاسم سلیمانی به ولایت‌پذیری تاکید و اصرار داشتند گفت: تقواگرایی از ویژگی‌های بهشتیان، مجاهدان و شهدا است.

وی با بیان اینکه اگر کسی بار بندگی خدا را محکم بست و با تقوا از خدا جدا نشد خدا به او توجه ویژه خواهد کرد افزود: سردار سیدمرتضی موسوی یک انسان باتقوا بود و در بسیاری از موارد دیدم که نظر خود را با احتیاط می‌داد تا حقی از فردی ضایع نشود.

عربپور با اشاره به اینکه تقوا کلید تمام فتوحات عالم است و سردار سلیمانی با رعایت تقوا سردار دل‌ها شد گفت: شهدا در رکاب ولی خدا در دوران خود به شهادت رسیدند و امروز حاج قاسم عزیز ما در رکاب امام خامنه‌ای به شهادت رسید و این شهادت را افتخار خود می‌داند.

46

کد خبر 1432002

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمان سپاه ثارالله استان کرمان نماینده ولی فقیه در سپاه قاسم سلیمانی فی سبیل الله مردان خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه شب در دیدار اعضای شورای اسلامی بوشهر با تقدیر از تلاش‌های این شورا، اظهار داشت: نظام مسائل شهر بوشهر در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … با کار علمی و دانشی بر اساس اولویت‌ها تنظیم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر نوشتن چشم‌انداز بوشهر برای افق ۱۴۱۰ و ۱۴۱۵ بر اساس نظام مسائل و راهکارهای حل آن، افزود: متأسفانه در استان بوشهر خیلی فرصت سوزی صورت می‌گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر استفاده از نظرات کارشناسان در امور شهری بیان کرد: شورای شهر از خرد جمعی افراد و دلسوزان و نظریه پردازان استفاده کند.

وی ورود نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف وضعیت پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها را ضروری دانست و عنوان کرد: فرماندار و شورای شهر بحث پرداخت حق آلایندگی بوشهر از صنایع مستقر در خارگ را پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: مردم و بخش خصوصی را در پروژه‌های عمرانی شهرداری مشارکت دهیم اما خصوصی سازی نباید منجر به فرهنگ سوزی شود.

وی با تاکید بر اینکه خصوصی سازی با نگاه اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی بوشهر همراه باشد، گفت: بافت قدیمی شهر ظرفیت فوق العاده ای برای بوشهر است و تمرکز روی آن به‌عنوان یک سرمایه پایدار و ثابت بسیار مهم است و با یک طراحی و شتاب لازم با مشاوره گیری از چند تاریخ‌دان بازسازی شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه فضای مبلمان شهر بوشهر بسیار تاریک است و روی روح و روان مردم تأثیر منفی دارد، افزود: نورپردازی دانش فوق العاده ای است که اگر این به درستی انجام شود، در کاهش بیماری‌های عصبی و روحی و روانی جامعه اثرگذار است.

وی، پسماند را بزرگترین حوزه سرمایه گذار بدون خرج دانست و بیان داشت: سایت پسماند بوشهر با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی طراحی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه مردم از اوضاع گران فروشی در بوشهر فریادشان بلند است، گفت: یکی از راه‌های عرضه کالای ارزان به مردم ایجاد بازارچه‌های منطقه‌ای ارزان قیمت است که با وجود تاکید مکرر به دستگاه‌های متولی متأسفانه به این مقوله بی توجهی می‌شود.

وی با اشاره به طرح عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بیلبوردهای سطح شهر و برگزاری نشست‌های فرهنگی چهره به چهره با دعوت از زنان خارجی محجبه می‌تواند در ترویج فرهنگ حجاب در جامعه تأثیرگذار باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با انتقاد از عدم راه اندازی پلاژ بانوان در سال‌های اخیر، عنوان کرد: شهر بوشهر به ۲ پلاژ بانوان نیاز دارد.

وی خواستار حمایت از فعالان فرهنگی در سطح شهر شد و ابراز کرد: در شهر بوشهر بانوان زیادی داریم که در مناسبت‌های مختلف کارهای فرهنگی انجام می‌دهند که شورا و شهرداری باید از آنها حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مشکلات زیرساختی برای اسکان مسافران نوروزی، تاکید کرد: شورا و شهرداری بوشهر نسبت به ایجاد کمپ نوروزی برای اسکان مسافران اقدام کنند.

کد خبر 6083887

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • حق آلایندگی استان بوشهر از صنایع مستقر در خارگ پیگیری شود
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • قدرتمندی و عزتمندی سپاه ریشه در پیروی مطلق از ولایت فقیه است