Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@11:12:24 GMT

تجلیل از بانوان قهرمان اردبیلی رشته دو و میدانی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۸۳۷۱

تجلیل از بانوان قهرمان اردبیلی رشته دو و میدانی

به گزارش  خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز با حضور مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان و هیأت دو و میدانی استان اردبیل، از بانوان قهرمان اردبیلی رشته دو و میدانی تجلیل شد.

ژاله کاردان قهرمان پرتاب دیسک، مینا حسینی قهرمان پرش ارتفاع و حدیث احمدی قهرمان پرش ۳ گام، ۳ بانوی اردبیل هستند که توانستند در مسابقات آزاد دو و میدانی کشور مقام اول تا سوم را کسب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت فعلی زیرساخت دو و میدانی اردبیل نامناسب است

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: با توجه به نبود زیرساخت‌های مناسب برای ورزش قهرمانی در استان، تلاش و پشتکار قهرمانان و ورزشکاران استان اردبیل در جهت رسیدن به سکوهای قهرمانی ستودنی است.

وی افزود: مربیان، قهرمانان و ورزشکاران استان اردبیل از افتخارات ورزش به حساب می‌آیند که اداره کل ورزش و جوانان استان به‌صورت مستقیم از این قهرمانان تجلیل و قدردانی خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر وضعیت زیرساختی دو و میدانی در استان مناسب نیست ولی با افتتاح سالن سرپوشیده و تجهیز این سالن به وسایل ورزشی به خصوص در رشته دو و میدانی، بزرگترین مشکل این رشته ورزشی در استان اردبیل حل خواهد شد و ظرفیت‌های مناسبی برای دو و میدانی در ابعاد مختلف اعم از تمرینات و برگزاری مسابقات مهم ورزشی در سطح کشوری و بین‌المللی ایجاد می‌شود. 

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: دو و میدانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل سجاد انوشیروانی مینا حسینی اردبیل ورزش و جوانان استان اردبیل دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای
۲۹ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی