Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:38:55 GMT

آغاز آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی کنکور ۹۹ از ۲۷ شهریور

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۸۵۴۲

آغاز آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی کنکور ۹۹ از ۲۷ شهریور

به گزارش خبرنگار مهر، زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

متقاضیان تحصیل در رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ باید با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه ۱۶ شهریور سازمان سنجش و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذیربط مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی پیوست مشخص شده، ضرورت دارد افراد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های اعلام شده مراجعه شود. عدم مراجعه برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.

متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی باید به سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://ssrc.ac.ir مراجعه کنند.

آزمون عملی تربیت بدنی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه ۲۷ شهریور و جمعه ۲۸ شهریور برای برادران و در روزهای شنبه ۲۹ شهریور، یکشنبه ۳۰ شهریور و دوشنبه ۳۱ شهریور برای خواهران برگزار می شود.

داوطلبان آزمون عملی علوم ورزشی کنکور سراسری ۹۹ که علائم بیماری آنها از تاریخ ۱۵ شهریور ۹۹ به صورت قطعی تایید شده، لازم است فرم خوداظهاری مبتلایان به بیماری کرونا را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند نباید در آزمون عملی که در تاریخ های ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه ۹۹ انجام می‌شود حضور پیدا کنند. برای متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا در تاریخ دیگری که متعاقباً در مهر ماه با آنها هماهنگی می‌شود منحصراً در شهر تهران آزمون عملی برگزار خواهد شد.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد. داوطلبان می توانند به سه طریق شماره پرونده و کد ملی، شماره پرونده و کد پیگیری، شماره پرونده و شماره سریال فرم مربوطه را تکمیل کنند.

محل حوزه آزمون عملی رشته علوم ورزشی بر اساس محل اقامت و حروف الفبای نام خانوادگی داوطلب در سایت سازمان سنجش درج شده است. 

زمان حضور افراد در حوزه ها در هر روز به دو بخش صبح و ظهر دسته بندی شده است. داوطلبانی که باید در نوبت صبح آزمون دهند می توانند در زمان های ۷ تا ۱۰ صبح در محل حوزه مربوطه حضور یابند و داوطلبانی که در نوبت ظهر باید در حوزه ها حضور یابند باید از ساعت ۱۲ تا ۱۵ در محل حوزه مورد نظر حضور یابند، تا پس از انجام فرایند نام نویسی و انجام معاینات مربوطه، آزمون عملی را انجام دهند.

ملاک تعیین محل حوزه آزمون عملی، شهری است که داوطلب در بخش اطلاعات خویش (در پرونده سازمان سنجش) به عنوان محل سکونت انتخاب کرده است.

کد خبر 5022786

منبع: مهر

کلیدواژه: تربیت بدنی کنکور 99 سازمان سنجش سازمان سنجش سال تحصیلی جدید دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا آموزش مجازی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی انتخاب رشته دانشگاه ها پذیرش بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجویان آزمون عملی رشته تربیت بدنی علوم ورزشی محل حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور در مجتمع آموزشی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی عالیشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور ۴۵ ورزشکار از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

یعقوب علیپور، مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره نفرات برتر این رقابت‌ها و چگونگی برگزاری مسابقات توضیح داد: در بخش انفرادی نعمت میراحمدی و محمد یادسار از فارس و پژمان التیامی از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش تیمی نیز تیم بوشهر متشکل از عبدالعلی ستوده‌خو، شاهین زنگویی، عیسی مرادی، محسن نوری کازرونی و زهرا انصاری مقام اول، تیم زاگرس فارس با حضور علیرضا بارگاهی، محمد یادسار، محمد منصوری، مرتضی انصاری و سید قادر حسینی مقام دوم و تیم رامجرد مرودشت فارس با حضور جعفر روزگار، نعمت میراحمدی، علی میراحمدی و رضا فرهمند فر نیز به مقام سوم رسیدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سه استان برگزار شد، اضافه کرد: میدان تراپ با کیفیت دانشگاه نیز با رضایت ورزشکاران، عاملی برای عملکرد مناسب بازیکنان و بالا بردن سطح کیفی مسابقات بود.

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد:‌ مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور با حمایت و همکاری این دانشگاه، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل محیط‌زیست استان و نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

علیپور با بیان اینکه مجتمع دانشگاهی واحد بوشهر دارای سالن‌های چندمنظوره ورزشی، خوابگاه، سالن سلف‌سرویس، پیست تارتان، زمین چمن، زمین والیبال ساحلی و ... است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به‌واسطه دارا بودن امکانات رفاهی و ورزشی بسیار مطلوب، هر سال میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی دانشجویی و غیردانشجویی در مقطع استانی، منطقه‌ای و کشوری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاوت های کنکور در ایران و افغانستان      
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند