Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:05:36 GMT

وابسته به صندلی مدیرکلی نیستم!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۸۶۷۱

وابسته به صندلی مدیرکلی نیستم!

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جونان مازندران با توجه به شایعات اخیر در مورد تغییر مدیریت این نهاد گفت: به صندلی مدیرکلی وابسته نیستم، درخواست عدم تمایل خود را به مسئولان ذی ربط در وزارت ورزش و جوانان اعلام نمودم و منتظر تصمیم نهایی این و وزارت خانه هستم.

مدتی است در فضای مجازی زمزمه های تغییر مدیرکل ورزش و جونان مازندران و جایگزینی مدیر فعلی با شخصی معروف به گوش می رسد اما هنوز رسما چیزی مبنی بر انتصاب مدیرکل جدید ورزش و جونان مازندران ابلاغ نشده به همین سبب حبیب حسین زادگان مدیرکل فعلی ورزش و جوانان به این فضا واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب حسین زادگان در گفت و گوی با ایسنا، با عنوان اینکه به  صندلی مدیرکلی دستگاه ورزش و جوانان استان مازندران  وابسته نیستم، خاطرنشان کرد: درخواست عدم تمایل خود را به مسئولان ذی ربط در وزارت ورزش و جوانان  اعلام نمودم و منتظر  تصمیم نهایی این و وزارت خانه  هستم.

وی  با بیان اینکه همواره خود را سرباز نظام و مقام معظم رهبری می دانم، تصریح کرد: در ۶ سال اخیر  سعی کردم بدون دخیل نمودن  مسائل سیاسی ، جناحی و ناسیونالیستی ضمن پرهیز از ورود به حواشی  با حفظ ثبات و آرامش خدمتگذار کوچکی برای جامعه  ورزش  و جوانان سازمان های مردم نهاد پیشکسوتان باشم .

مدیرکل ورزش و جونان مازندران خاطرنشان کرد:جوانگرایی در دستگاه  ورزش و جوانان استان مازندران از جمله برنامه های مهمی بوده است که براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر گام دوم انقلاب در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد .

وی با بیان اینکه تحقق یافتن آرزوی چندین ساله مردم استان مازندران در راهیابی به لیگ برتر فوتبال توسط باشگاه قدیمی و ریشه دار نساجی قائمشهر و حضور تیم های مختلف ورزشی در لیگ های کشوری از دیگر اقدامات شایسته در حوزه ورزشی بوده است، یادآورشد: ورزش مازندران تاکنون توانسته در احیای حوزه جوانان و افزایش قابل توجه سمن ها و به کارگیری چشم گیر ظرفیت جوانان برای مشارکت های اجتماعی فرهنگی و  مذهبی و طرح همت جوانانه و کمک  مومنانه  که از ابتکارات مقام معظم رهبری بوده  نمره قبولی کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مدیرکل ورزش مازندران انتصاب ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان