Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@22:10:51 GMT

شرایط استخدام محیط‌بانان اعلام شد+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۹۰۲۰

شرایط استخدام محیط‌بانان اعلام شد+ جزئیات

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شرایط استخدام محیط‌بانان را اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان تا بیست و نهم شهریور فرصت دارند به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام اقدام کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شغل شریف محیط‌بانی می‌توانند پس از طی مراحل ثبت‌نام در سازمان سنجش کشور و قبولی در آزمون تخصصی، در یگان‌های حفاظت از سازمان محیط زیست سراسر کشور به‌کارگیری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره جزئیات این خبر، گفت: علاقه‌مندان به شغل شریف محیط‌بانی و پاسداری از ارزش‌های آب و خاک و طبیعت میهن عزیزمان، تا بیست و نهم شهریور فرصت دارند به سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام اقدام کنند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست افزود: با توجه به پیگیری‌های فراوان درباره شرایط پیوستن به یگان حفاظت سازمان محیط زیست، شرایط اختصاصی شغل محیط‌بانی به شرح ذیل است که در صورت موفقیت در این آزمون‌ها و احراز شرایط لازم می‌توانند در یگان‌های حفاظت از سازمان محیط زیست سراسر کشور به‌کارگیری شوند:

**شرایط اختصاصی شغل محیط‌بان:

۱ ـ داوطلبان باید دارای حداقل ۱۶۵ سانتی مترقد و BMI (شاخص حجم بدن) بین ۱۸.۵ الی ۲۹.۹ باشند.

۲ ـ حداکثر سن داوطلب ۲۵ سال (مرد)، دارای مدرک دیپلم و برخوردار از کارت پایان خدمت سربازی باشد.

۳ ـ با توجه به ماهیت شغل محیط‌بان، داوطلب باید آمادگی لازم برای خدمت به صورت شبانه‌روزی در پاسگاه‌های محیط‌بانی استان مورد درخواست را دارا باشد.

۴ ـ پذیرفته‌شدگان نهایی حداکثر تا دو ماه پس از اعلام نتایج گزینش ملزم به اخذ گواهینامه پایه دوم یا سوم اتومبیل و موتور سیکلت می‌باشند. صدور حکم کارگزینی پس از ارائه گواهینامه‌های مذکور صورت خواهد پذیرفت.

۵ ـ موفقیت در سنجش آمادگی جسمانی (حداقل ۴۰ درصد نمره) الزامی است و در صورت عدم موفقیت داوطلب در آزمون مذکور، داوطلب از ادامه فرآیند استخدام حذف خواهد شد.

۶ ـ دوره آموزش بدو خدمت پذیرفته‌شدگان نهایی به صورت شبانه‌روزی و در دانشکده محیط زیست برگزار خواهد شد.

۷ ـ شغل مأمور اجرایی محیط زیست (۱)، برای پست "محیط‌بان راننده" در نظر گرفته شده است.

۸ ـ شغل مأمور اجرایی محیط زیست (۲)، برای پست "محیط‌بان نگهبان" در نظر گرفته شده است.

۹ ـ شغل مأمور اجرایی محیط زیست (۳)، برای پست "محیط‌بان اسلحه‌دار" در نظر گرفته شده است.

۱۰ ـ شغل مأمور اجرایی محیط زیست (۴)، برای پست "محیط‌بان جانشین" در نظر گرفته شده است.

۱۱ ـ شغل مأمور اجرایی محیط زیست (۵)، برای پست "محیط‌بان" در نظر گرفته شده است.

۱۲ ـ شغل مأمور اجرایی محیط زیست (۶)، برای پست "محیط‌بان قایقران" در نظر گرفته شده است.

۱۳ ـ در شغل مأمور اجرایی محیط‌زیست دارندگان "معافیت پزشکی"، امکان شرکت در آزمون را ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استخدام محیط بان معافیت پزشکی شغل مامور محیط زیست ـ شغل مأمور اجرایی محیط زیست نظر گرفته شده یگان حفاظت محیط بانی برای پست محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد

به گزارش همشهری آنلاین، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر اظهار کرد: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره بردای ۵ کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب‌نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد و الان در بازه زمان عقب‌نشینی هستیم.

وی افزود: کشورهای حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند. دولت سیزدهم پس از ۶ سال این کنوانسیون را احیا کرد.

سلاجقه اظهار کرد: در ژنو توافقات خیلی خوبی شد. کاپ ششم هم در تهران برگزار می‌شود و باید کشورها اگر آب‌بند یا سدی ایجاد کرده‌اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

وی درباره میزان عقب‌نشینی آب دریای خزر گفت: با توجه به میانگین نوسانات، وضعیت فعلی طبیعی است و سال‌هایی داشته‌ایم که این عقب‌نشینی بیشتر بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست در خصوص جمع‌آوری کیسه‌های نایلونی نیز گفت: طبق اساسنامه دولت، کیسه‌های پلاستیکی زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید، توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شوند.

کد خبر 846916 منبع: ایسنا برچسب‌ها پلاستیک خبر مهم دریای خزر سازمان حفاظت محیط زیست

دیگر خبرها

  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت