Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:19:46 GMT

احتمال حضور ملی‌پوش فوتبال بانوان خوزستان در تیم فولاد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۹۰۶۶

احتمال حضور ملی‌پوش فوتبال بانوان خوزستان در تیم فولاد

فروغ موری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه تلاش‌هایی برای حضور تیم فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور صورت گرفته است، اظهار کرد: تا یک ماه برای تصمیم‌گیری در خصوص تیم آینده خودم منتظر مشخص تکلیف این تیم می مانم.

وی با بیان اینکه از تیم‌های وچان کردستان، شهرداری بم، ذوب آهن اصفهان، هیئت البرز و ملوان بندر انزلی پیشنهاد دارم، افزود: خیلی امیدوارم با حضور تیم فولاد خوزستان بتوانم برای استان خودم در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به میدان بروم که ان‌شاءالله با حمایت مسئولان مدیران باشگاه فولاد خوزستان با حضور در لیگ برتر بانوان موافقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش فوتبال بانوان خوزستان به تعطیلی تمرینات گروهی به علت شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: خدا را شکر در این مدت تمرینات خوبی را در خانه سپری کردم و در آمادگی بسیار خوبی قرار دارم و برای شروع مسابقات لحظه‌شماری می‌کنم.

موری در پایان خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولان استان از ورزش بانوان بخصوص فوتبال در سطح خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم آویسای خوزستان به نمایندگی از استان حضور داشت.

کد خبر 5022667

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال بانوان ورزش خوزستان تیم فوتبال فولاد خوزستان ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس محرم 99 بوشهر آمار کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شیوع کرونا فوتبال بانوان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد

بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر دانانگ در کشور ویتنام به مدت ۳ روز، مورخ ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت ماه در بخش کیوروگی پیگیری خواهد شد.

با توجه به عملکرد بانوان ملی پوش در تورنمنت آزاد صربستان و جمع بندی کادر فنی در خصوص این رویداد، سازمان تیم‌های ملی اسامی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها را اعلام کرد که به شرح ذیل است:

وزن ۴۶- کیلوگرم: سعیده نصیری

وزن ۴۹- کیلوگرم: مبینا نعمت زاده

وزن ۵۳- کیلوگرم: ناهید کیانی

وزن ۶۲- کیلوگرم: الهام حقیقی

وزن ۶۷- کیلوگرم: یلدا ولی نژاد

وزن ۷۳- کیلوگرم: ملیکا میرحسینی

هدایت تیم ملی برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی و فاطمه نعمتی به عنوان مربی وی را یاری می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد