Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش ماهه اول سال جاری 954 میلیون تومان حق ببیمه اجتماعی مددجوین این نهاد پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد به‌منظور رفاه مددجویان بهره‌مندی آن‌ها از بیمه اجتماعی است، گفت: در شش‌ماهه اول امسال 998  خانوار مددجوی این نهاد بااعتبار 954میلیون تومان از حق بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، گام عظیمی باهدف تأمین آتیه زندگی‌ آن‌ها برمی‌دارد، افزود: مددجویان بهره‌مند از بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال هستند.

مبشری بابیان اینکه از مجموع خانوارهای مددجویان مشمول بیمه اجتماعی، 675خانوار زنان سرپرست هستند، تصریح کرد: مابقی مشمولان مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال این نهاد هستند که پس از اجرای طرح از سوی مجریان، این افراد به شعب تأمین اجتماعی معرفی‌شده و هر سه ماه یک‌بار حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمندی و ارتقاء سطح اعتمادبه‌نفس ،امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است گفت: با ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی، فرانشیز درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.  

مبشری یادآور شد: در سال گذشته در خصوص بیمه اجتماعی مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد دو میلیارد و 200 میلیون تومان به‌حساب شعب تأمین اجتماعی واریز شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأمین اجتماعی بیمه اجتماعی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز