Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@18:49:09 GMT

توقیف تریلر حامل سوخت قاچاق در اشتهارد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۹۶۳۵

توقیف تریلر حامل سوخت قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد در حال گشت زنی به یک دستگاه تریلر تانکدار در محور بوئین زهرا-اشتهارد مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

او افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد تریلر دارای ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید است که بلافاصله تریلر توقیف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان این که پس از تکمیل پرونده متهم به همراه کالای قاچاق تحویل دستگاه قضایی شد، گفت: بنا بر اعلام کارشناسان، ارزش سوخت قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او افزود: طرح‌های پاکسازی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال رونق تولید همچون گذشته با جدیت ادامه دارد و پلیس با اقتدار در جهت شکوفایی و رونق اقتصاد کشور با معضل قاچاق مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت قاچاق مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت

رییس پلیس راه خواف گفت: واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل سوخت قاچاق روز سه‌شنبه در این شهرستان خراسان رضوی یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

سرگرد حسن محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدنبال وقوع این حادثه که در محور خواف به قاین به وقوع پیوست، خودروی سواری حامل سوخت قاچاق واژگون و دچار حریق شد.

وی بیان کرد: در این حادثه، راننده خودرو بر اثر شدت جراحتهای وارده فوت کرد و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد.

مسوول مرکز اورژانس خواف نیز گفت: بدنبال وقوع این حادثه ۲ آمبولانس از پایگاه اورژانس «خرگرد و بیاس آباد» به محل اعزام شدند.

عبدالرحمن مجددی افزود: مصدوم حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف اعزام شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸۱۳ کشته و ۲۱ هزار مصدوم ؛ آمار اولیه تصادفات نوروز ۱۴۰۳ ۵ فوتی و ۹ مصدوم در ۲ تصادف جاده‌ای استان فارس

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محور تالش
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد