Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@15:11:37 GMT

سیاوش مفیدی مهمان «حس مشترک» می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۹۷۰۲

خبرگزاری میزان-برنامه «حس مشترک» یکشنبه ۲۳ شهریور حوالی ساعت ۲۳:۳۰ میزبان سیاوش مفیدی از بازیگران تلویزیون کشورمان می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه علاوه بر گپ و گفتی صمیمی با سیاوش مفیدی درباره ارتباط معنوی و آثار توسل به اباعبدا... (ع) در زندگی پای صحبت‌های ارزشمند حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام خاموشی در این برنامه با اشاره به تاسیس بیش از ۱۰۸۶ مرکز درمانی، بهداشتی و درمانگاه موقوفه از حدود ۸۰۰ واحد درمانی دیگر که در مرحله پیگیری برای تاسیس صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی درباره جالب‌ترین وقفی که صورت گرفته نیز به وقف جایزه علمی از وقوفه مرحوم البرز اشاره کرد.

رئیس سازمان اوقاف توضیح داد: قریب ۷ استان بیشتر از ۷۰ درصد از موقوفات را به خود اختصاص داده‌اند از جمله استان‌های تهران، کرمان، مازندران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و استان‌های دیگر هم شیب مثبتی را به سمت موقوفات بیشتر طی می‌کنند.

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

«حس مشترک» کاریست از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی و سردبیری آزاده بهرامی که هر شب بعد از گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه

افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی - اجتماعی و سخنگوی سازمان، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، شرکت‌های دانش بنیان و اصحاب رسانه در هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد. 

 نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش سازمان اوقاف در اقتصاد کشور گفت: ماهیت وقف بیت‌المال، بودجه دولتی یا عمومی نیست. ماهیت وقف وقف است. اگر در امور وقف کسی بتواند جایگاهش را محکم کند، محاکم از حضورش استقبال می‌کنند. اگر وقف بیت‌المال بود، دولت آن را با قانون اداره می‌کرد. پس وقف یک نهاد سرمایه‌ای و پولی در نهاد اسلامی است، که تعریف خودش را دارد. 

حجت‌الاسلام خاموشی ادامه داد: در این نمایشگاه شما موقوفاتی را می‌بینید، که متولی دارد و دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند. ما هم نقش نظارتی داریم. سازمان وقف سه گزاره دارد. ابتدا باید موقوفات را حفظ کرد. در حفظ موقوفات کار‌های ثبتی و حقوقی زیادی انجام شده است. طی دو سال اخیر چندین برابر امور وقف سند تک برگی گرفته شد. ان شاء‌الله تا سال آینده مساحت مشخص امور وقفی را در نقشه ثبت می‌کنیم. صدور سند تک برگی میزان دعاوی بر امور وقف را نزدیک به ۷۰ درصد کاهش داده است. 

نماینده ولی فقیه افزود: گزاره دوم افزایش منافع است. موقوفات تقسیم‌بندی منفعتی انتفاعی دارد. ما صد‌ها نقطه وقف در بیمارستان داریم، که هنوز بیمارستان ساخته نشده و لازم است خیّرین به میدان بیایند. بیش از ۱۲۰۰ درمانگاه و بیمارستان احداث شده، ولی صد‌ها نقطه معطل ساخت مانده است. البته مهمترین موقوفات در دسته منفعتی قرار می‌گیرند. یعنی واقف گفته درآمد حاصل از وقف را صرف ایتام، قرآن، علم و ... کنید. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش