Web Analytics Made Easy - Statcounter

احزاب افراطی آلمان به دنبال آن هستند تا مسجد هامبورگ را به دلیل برگزاری مراسمی برای یادبود سردار «قاسم سلیمانی» و ارتباط با حزب‌الله تعطیل کنند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ایندیپندنت، احزاب افراطی و منتقدین گروه های اسلامی شکایتی را علیه مسجد هامبورگ به دادستانی آلمان ارائه کرده و خواستار تعطیلی این مکان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دلیل این شکایت برگزاری مراسم برای سردار شهید «قاسم سلیمانی» و ارتباط مسجد هامبورگ با حزب الله لبنان اعلام شده است.

مسجد هامبورگ متعلق به مرکز اسلامی شهر هامبورگ است.

برخی از سیاستمداران این کشور نیز خواهان توقف قرارداد نهاد جوامع اسلامی با دولت ایالتی هامبورگ هستند.

مرکز اسلامی هامبورگ عضو شورای جوامع اسلامی است. شورا با شهر هامبورگ در سال ۲۰۱۲ قرارداد بسته است. این قرارداد برای زندگی مسالمت‌آمیز و تقویت کانون‌های مسلمانان است و به انجمن‌های اسلامی امکان برگزاری کلاس‌های مذهبی را می‌دهد تا آنان علیه بنیادگرایی مبارزه کنند و روند همگرایی تقویت شود

بر اساس این گزارش، پس از غیرقانونی اعلام شدن حزب‌الله لبنان در آوریل امسال از سوی دولت آلمان، حالا نماینده حزب دموکرات مسیحی خواهان بررسی تعطیلی مسجد هامبورگ به دلیل همبستگی با حزب‌الله است.

مسجد امام علی هامبورگ در ژانویه امسال برای سردار قاسم سلیمانی مراسم سوگواری برگزار کرد و این اقدام خشم سیاستمداران آلمان را برانگیخت.

در همین رابطه، نمایندگان حزب دموکرات مسیحی (CDU) و دموکرات‌های آزاد (FDP) درصدد آن هستند که پس از انتخابات جدید در یک ائتلاف قرارداد بین دولت ایالتی هامبورگ و نهاد اتحادیه‌های اسلامی را لغو کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسجد هامبورگ سردار سلیمانی حزب الله مسجد هامبورگ حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان

سردار شکارچی به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توصیه کرد: عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی از سران کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید شما خوب میدانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد

چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپاد ها‌ی دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم

توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • اگر رژیم اسراییل به ماجراجویی ادامه دهد، پاسخ گسترده خواهد بود
  • دومین گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه آلمان
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • برگزاری یادبود کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • یادبود کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد