Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست دهیاران و اعضای شورای روستاهای شهر رودبنه با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به‌منظور تبادل افکار و هم‌اندیشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، صبح امروز با هدف معرفی امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحد لاهیجان، نشست هم‌اندیشی دهیاران و اعضای شورای روستاهای شهر رودبنه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در این نشست با بیان اینکه در شهرها، شبکه‌‌ای از مراکز خدماتی وجود دارد، اظهار کرد: مراکز خدمات‌دهی متنوعی از قبیل ادارات، نهادها، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مراکز آموزش عالی متعدد در شهرستان وجود دارد، اگر اتصال بین آنها ایجاد شود، قطعاً اثرات مفید در سطح شهر خواهد داشت.

سیروس بیدریغ با بیان اینکه به‌دنبال بازکردن درهای دانشگاه به روی جامعه هستیم، افزود: دهیاران و اعضای شورای روستا می‌توانند رابط بین دانشگاه و مردم باشند تا از این ظرفیت ملی استفاده و برای مردم معرفی شود.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه براساس نظام رتبه‌بندی سایمگو، لاهیجان جزء پنج واحد برتر دانشگاه آزاد اسلامی است، ادامه داد: این واحد تأثیر شگرفی در سطح شهرستان و استان داشته و به‌دنبال آن هستیم که سهم دانشگاه را در زندگی آحاد مردم را بیشتر کنیم و اگر فردی دچار مشکل شد، بتواند برای حل آن به دانشگاه مراجعه کند.

بخشدار رودبنه نیز با بیان اینکه بیش از 50 روستا در این شهر وجود دارد، عنوان کرد: دهیاران و اعضای شورای شهر رابطان مسئولان با مردم هستند و انتظار می‌رود که ارتباط قوی‌تری میان جامعه و دانشگاه توسط آنان برقرار شود.

سیدمحمد علوی با بیان اینکه بستر همکاری‌های متنوعی میان دانشگاه و دهیاران وجود دارد، توضیح داد: اجرای دوره‌های کوتاه‌مدت، برگزاری کارگاه‌های متنوع و مختلف و ایجاد شرایط ادامه تحصیل می‌تواند ازجمله محورهای همکاری باشد.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دهیاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان سیدمحمد علوی اعضای شورای روستاها رودبنه شهر رودبنه دهیاران و اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هماهنگی برگزاری آزمون سراسری با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست با بیان اینکه روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دو روز یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار کنیم و همه‌چیز برای برگزاری آزمون مهیاست.

آرش زارعیان افزود: ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون خانم‌ها هستند که این مسئله مسئولیت بانوان مسئول در برگزاری کنکور را سنگین‌تر می‌کند.

معاون علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم بیان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان در رشته علوم تجربی هستند و وظیفه دانشگاه در این امر مهم بررسی فضای برگزاری آزمون و رفع نواقص موجود به‌دلیل برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر آزمون سراسری است.

امامی عنوان کرد: با توجه اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده‌های آنها عوامل اجرایی دانشگاه داوطلبان این آزمون را فرزندان خود دانسته و تأمین آرامش داوطلبین از مهم‌ترین وظایف دانشگاه است.

وی تأکید کرد: تمامی مقدمات برگزاری آزمون سراسری مهیا شده و انتظار داریم با کمترین نقصی این آزمون سرنوشت‌ساز را برگزار کنیم، در آزمون امسال نهاد‌های مختلف همچون نیروی انتظامی، فرمانداری ویژه، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات خدمت‌رسان شهرستان آباده دانشگاه آزاد اسلامی را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد
  • کاشت ۳۰۰ اصله شاه‌توت در مزرعه دانشگاه آزاد فردوس