Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این انگیزه در ما وجود دارد که در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم ولی متاسفانه معلوم نیست اصلا ما فردا بازی داریم یا نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الوحده امارات اظهار داشت: قبل از هرچیز آرزو می‌کنم بیماری کرونا در جهان از بین برود تا مردم جهان در شرایطی عادی به زندگی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود مشکلات ایجاد شده به دلیل انتشار ویروس کرونا، برخی کشورها از جمله ایران لیگ‌های خود را با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند. تیم ما در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. ما از تیم‌های پر افتخار آسیا هستیم و در چهار فینال این رقابت‌ها حضور داشته‌ایم. ما با وقفه‌ای که این بیماری ایجاد کرد، دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده‌ایم. امروز می‌بینیم که همه تیم‌ها به صورت مجتمع در قطر حاضر هستیم تا با هم بازی کنیم و به نظرم این میزبانی جای تقدیر و تشکر دارد.

سرمربی استقلال در خصوص تاثیر شکست این تیم مقابل تراکتور در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: من فکر می‌کنم تیم ما به خاطر مشکلاتی که بود، در نیمه اول خوب بازی نکرد اما در نیمه دوم یکی از بهترین نمایش‌های استقلال در فصل جاری را شاهد بودیم. قطعا این انگیزه در ما وجود دارد که در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم ولی متاسفانه معلوم نیست اصلا ما فردا بازی داریم یا نداریم. AFC باید تکلیف این موضوع را مشخص کند. شرایط تمرین قبل از بازی با تمرینات دیگر متفاوت است. در کل ما با تمام توان وارد این رقابت‌ها شده‌ایم و ابتدا به فکر صعود از گروه و در ادامه موفقیت در مراحل حذفی هستیم.

نامجومطلق در خصوص اینکه آیا این تیم می تواند موفقیت در آسیا را تکرار کند گفت: تیم‌های ایرانی همیشه به دلیل داشتن پتانسیل بالا از لحاظ بازیکن، مدعی هستند. این را هم باید در نظر بگیریم که فوتبال به صورت حرفه‌ای و با سرمایه‌گذاری بالا برگزار می‌شود. این موضوع رقابت را سخت‌تر می‌کند ولی استقلال همیشه تیمی قدرتمند و مدعی در آسیا به شمار می‌رود. امیدوارم دوباره تیمی مثل استقلال از ایران بتواند در آسیا قهرمان شود چون پتانسیل تیم‌های ایرانی بسیار بالاست. شاید ما نتوانیم مثل برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا سرمایه‌گذاری کنیم ولی اتکایمان به جوانان و استعداد جوانانمان است که همیشه راه‌گشای فوتبال ما بوده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به شکست در سه بازی های گذشته این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: باید به طور حتم بازی مقابل استقلال خوزستان را ببریم.

مارینوس اوزونیدیس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان هفته در ۲۴ لیگ برتر افزود: چهار پنج بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان غایب هستند اما ما ۱۱ بازیکن داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: معتقدم که تیم ما و گل‌گهر سیرجان باوجود نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادیم، جایگاه لازم را در لیگ برتر کشور به دست نیاوردیم و بخشی از این موضوع به بدشانسی برمی‌گردد که گریبانگیر هر ۲ تیم شده است. 

سیروس پورموسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان افزود: همچنین دیگر موارد باعث شد ۲ تیم نتوانند به جایگاه لازم برسند.

وی تصریح کرد: گل گهر با وجود امکانات، ظرفیت و شرایط خوب ۲ فصل گذشته می توانست جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان نیز می توانست جایگاه تک رقمی و بقای راحت تری در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی  از دو جهت برای ما مهم است ابتدا باید جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و همانطور که بازی زیبایی را در دور رفت مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم، امیدوارم این اتفاق تکرار شود و فردا فوتبالی بازی کنیم که تمامی نگاه ها به سیرجان باشد.

تیم فوتبال گل گهر  امروز ساعت ۱۷:۴۵  در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف استقلال خوزستان می رود.

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم