Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در این آیین گفت: در جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های اجرایی  در ۱۰۸ شاخص عمومی و ۸۷۰ شاخص اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

علی درویشی افزود: به طور مانگین هر دستگاه در ۱۵ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفت و در این بین دستگاه‌‏هایی نیز در ۵۰ شاخص عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مجموع دستگاه‌‏ها نسبت به سال گذشته عملکرد قابل قبول تری از خود برجای گذاشتند که این خدمت رسانی مطلوب باید در طول سال از سوی دستگاه‏‌ها تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان مدییت و برنامه ریزی عنوان کرد: در حوزه شاخص‎های عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت با ایجاد یکهزار و ۸۳۷ فرصت شغلی و سرمایه‎گذاری ۷۴ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت و در بخش اختصاصی نیز کانون پرورش فکری کودکان به لحاظ اقدام‎های صورت گرفته برای برخورداری مناطق محروم و کم برخوردار استان از خدمات فرهنگی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

درویشی ادامه داد: همچنین در شاخص تخصصی اداره کل امور مالیاتی نیز به واسطه تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

وی افزود: در گروه تولیدی و خدماتی اداره کل دامپزشکی به لحاظ کاهش کانون‎های بیماری و در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیز اداره کل آموزش و فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به لحاظ اقدام‌‏های برجسته در زمینه گسترش و ارتقای مهارت آموزی به عنوان برتر دست پیدا کردند.

درویشی اظهار کرد: در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه دانشگاع علوم پزشکی استان بوشهر  به لحاظ کسب رتبه برتر در جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایر به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

وی افزود: در گروه عمومی و قضایی نیز اداره کل ثبت احوال استان به لحاظ احراز رتبه دوم کشوری در ثبت نام کارت ملی هوشمند رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

درویشی ادامه داد: در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت نیز شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تکیل فاضلاب بافت تاریخی و افزایش ظرفیت آب شیرین کن بوشهر از ۱۰ هزار به ۲۲ هزارو ۵۰۰ مترمکعب در روز و اداره کل راهداری و حمل و نقل نیز به لحاظ جوان ترین ناوگان اتوبوسی و اجرای آسفالت‎های حفاظتی به عنوان‏‎های برتر دست یافتند.

وی گفت: در حوزه ارتباط با رسانه نیز اداره کل استاندارد استان بوشهر و در بخش انتصاب بانوان نیز اداره کل انتقال خون با انتصاب بانوان به میزان ۶۵ درصد حائز رتبه‌‏های برتر شدند.

درویشی اظهار داشت: در شاخص بیشترین میزان ارتقا امتیاز نیز اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر به لحاظ تقلیل  زمان صدور احکام مستمری بگیران از ۲۰ به ۱۰ روز، رشد ۲۱ درصدی بیمه شدگان اختیاری و ارائه خدمات دفترچه بیمه درمان به صورت غیرحضور به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

وی گفت: در شاخص بهبود فضای کسب و کار نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر به لحاظ راه‎اندازی پرداخت الکترونیکی دستگاه‏‌های اجرایی و حذف چک‌‎های فیزیکی از ساز و کار بانک و تشکیل ستاد سرمایه‎گذاری استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

در این آئین همچنین از خانواده‌های شهیدان مدافع سلامت استان بوشهر نیز تجلیل شد.

برچسب‌ها بوشهر اداره کل استاندارد استان بوشهر جشنواره شهید رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر جشنواره شهید رجایی بوشهر جشنواره شهید رجایی اخبار کنکور عنوان دستگاه برتر استان بوشهر نیز اداره کل معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش