Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@15:05:41 GMT

ادامه فعالیت خادمیاران منوط به ثبت گزارش در سامانه است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۹۹۵۲

ادامه فعالیت خادمیاران منوط به ثبت گزارش در سامانه است

رحیمی نسب مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد گفت: ادامه فعالیت خادمیاران منوط به ثبت گزارش در سامانه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدحسین رحیمی نسب مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد در نشست شورای معاونین و مسئولین کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌های استان یزد با قدردانی از خدمات خادمیاران رضوی در ایام مقابله با شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: خادمیاران رضوی به‌صورت داوطلبانه بخشی از توانمندی‌های خود را در قالب خدمات اجتماعی و با نظارت کانون‌های خدمت رضوی ارائه می‌کنند و در این صورت توفیق خدمت در حرم مطهر رضوی را کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه یکایک خادمیاران باید گزارش فعالیت خود را در سامانه خادمیاری khademyar.razavi.ir به ثبت برسانند گفت: خادمیاران با ثبت گزارش‌های خود سبب حفظ وضعیت خود می‌شوند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد اظهار داشت: در صورت عدم ارائه گزارش ابتدا از خدمت در حرم محروم می‌شوند و در گام بعدی کد خدمتی آنها حذف می‌شوند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد