Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن مسلم یزدی گفت: دولت نه تنها کمکی به بازاریان نکرده بلکه بانک ها و اداره دارایی فشارها را مضاعف کرده و آنان را تحت فشار گذاشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رئیس سابق اتحادیه صنف کیف و کفش استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا؛ پیرامون وضعیت فعلی این صنعت در یزد گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی ایام عید و آغاز سال تحصیلی بازار کیف و کفش به شدت با رکود روبروست و وضعیت اسفناکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن مسلم یزدی اضافه کرد: متاسفانه گرانی و تورم نیز بر شرایط شدت وخامت اوضاع افزوده  به گونه ای که قیمت مواد اولیه رشد 100 درصدی داشته و کسبه این صنف را با مشکلات عدیده اقتصادی روبرو کرده است.

وی با اشاره به وعده های دولت مبنی بر حمایت از کسبه اظهار داشت: دولت نه تنها کمکی به بازاریان نکرده بلکه بانک ها و اداره دارایی فشارها را مضاعف و جهت وصول مطالبات خود آنان را تحت فشار گذاشته اند.

مسلم ادامه داد: علی رغم اینکه دولت دستور داد هزینه رفع سوء چک های برگشتی برای سه ماهه اسفند تا اردیبهشت از مردم گرفته نشود اما بانک ها به شیوه خودشان عمل کرده و تمامی این هزینه ها را از بازاریان اخذ کردند.

این فعال صنعت کیف و کفش در یزد ضمن قدردانی از اتاق اصناف گفت: هر چند در این خصوص اتاق اصناف زحماتی کشیده و به 50 نفر از کسبه وام 10 میلیون تومانی داده که قابل تحسین است اما کافی نسیت.

وی در پایان از تعطیلی 10درصدی کسبه این صنف خبر داد و ابراز داشت: بازاریان همچون دیگر اقشار در فشار اقتصادی ناشی از کرونا بوده و متاسفانه دولت نیز هیچ برنامه ای برای سر وسامان دادن به این اوضاع ندارد.

انتهای پیام/ح

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین لفاظی خود علیه حماس اظهارکرد: همچنان ۱۳۳ نفر از شهروندان ما در جهنم حماس اسیر هستند و ما متعهد هستیم زنده یا مرده آنها را بازگردانیم!

وی افزود: حماس تمام پیشنهادهای ما برای آزادی ربوده شدگانمان را رد کرده و این مطلبی است که وزیر خارجه آمریکا گفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به زودی ضربات قوی به حماس وارد خواهیم کرد و فشارهای سیاسی و نظامی را بر آن برای آزادی ربوده شدگانمان افزایش خواهیم داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • نتانیاهو : فشارها بر حماس افزایش می‌یابد
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم