Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح دکوراسیون داخلی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به 3Dmax و Autocad همه روزه به جز روزهای جمعه و تعطیل ساعت کاری 9 صبح الی 6 بعدازظهر حقوق توافقی بیمه فروشنده دکوراسیون داخلی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت شیفت1: ساعت کاری 9 صبح الی 6 بعدازظهر شیفت2: ساعت کاری 2 بعدازظهر الی 10 شب حقوق از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02144764991 تلفن 02144764992 واتساپ 09033904381 آدرس: منطقه 22 در شهرک گلستان پربیننده ترین شـرایط جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش ثبت نام ۳۶هزار نفر در آزمون استخدامی شهرداری تهران نیرو جذب می‌کند سه درصد ظرفیت آزمون استخدامی به معلولان اختصاص دارد جذب ۷۷۸۶نیروی پرستاری در سال ۹۸

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت دکوراسیون داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)

عصر ایران - طراح داخلی و طراح Kseniia Kolesnikova، خانه شیشه ای را به عنوان یک اقامتگاه مستطیلی که میان ارتفاعات سنگی کوه قرار گرفته است، به تصور می کشد.

این سازه که به لطف مجموعه ای از ستون های غوطه ور در آب بر فراز یک دریاچه شناور است، شامل بخش هایی از یک کانتینر حمل بار است که تقریبا به طور کامل با پانل های شیشه ای بزرگ پوشانده شده اند و به مناظر بدوی و سورئال اجازه می دهند تا بخشی از فضاهای زندگی داخلی باشند.

Kolesnikova نمای بیرونی را با یک پوسته فلزی زنگ‌ زده پوشانده که از خانه ‌های ماهیگیری کوچک الهام گرفته شده است.

فضای داخلی خانه شیشه ای از یک پالت رنگی یکپارچه و از جنس شن و ماسه و سفال ساخته شده است. مصالح اصلی مورد استفاده سنگ طبیعی (مرمر، تراورتن) و چوب هستند.

طراح فضا را به سه قسمت اصلی تقسیم می‌ کند: اتاق نشیمن-آشپزخانه با یک فضای مخصوص چایخوری، اتاق مطالعه و حمام در مرکز و یک اتاق خواب با حمام مجزا. لازم به ذکر است که دو قسمت مخالف هم بدون هیچ پارتیشنی به کوه متصل می شوند و به طبیعت اجازه می دهند تا نه تنها از پنجره ها بلکه از دل خانه نیز به فضای زندگی نفوذ کند.

کفپوش های شنی که یادآور باغ‌ های سنتی ژاپنی هستند، اتاق چایخوری و فضای استراحت اتاق خواب را پر می‌ کنند. در همین حال، یک فانوس به سبک ژاپنی نیز چراغ روشنایی فضای چایخوری را شکل می دهد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این خانه مخصوص افرادی است که از دنیا خسته شده اند! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)