Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ طبق آخرین دستور العمل صادر شده از سوی شورای عالی بهداشت و ایمنی ملی عراق، مقرر شد از هفته جاری تمام گذرگاه‌های مرزی مشترک ایران در جنوب عراق جهت مبادلات تجاری به حالت عادی خود بازگردند.

در تمام گذرگاه‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران با عراق تردد اتباع عادی به عنوان مسافر امکان پذیر نیست.

اما بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی اداره کل کنسولی اتباع عراقی شامل: کسانی که همسر ایرانی اختیار کرده اند، کسانی که مادر ایرانی دارند، کسانی که قبلاً سابقه اقامت در ایران داشته اند و به خاطر بیماری کرونا بیش از موعد مقرر در عراق باقی مانده اند، تجاری که قصد سفر تجاری به ایران دارند، سرمایه‌گذاران عراقی، دانشجویان، راننده‌های عراقی وسایل نقلیه حامل کالا‌های تجاری، کسانی که سابقه درمانی در ایران داشته اند و برای ادامه درمان قصد سفر به کشورمان را دارند، می‌توانند برای درخواست روادید به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در عراق مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد مجاز به ورود به کشورمان هستند. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مرز ایران و عراق گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان

استاندار کرمان با هدف نظارت میدانی از مناطق تحت تاثیر سیل در جنوب استان کرمان، ۲ پل منطقه گزک منوجان و پل ورودی شهر کهنوج را بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکل و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه را صادر کرد‌. 

محمد‌مهدی فداکار، استاندار کرمان که در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان حضور دارد، پیش از ظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین و سومین روز حضور خود در منطقه از پل منطقه گزک واقع در حوزه استحفاظی شهرستان منوجان بازدید کرد.

این پل به دلیل شکستن لوله، فرونشست کرده بود که با دستور استاندار کرمان موضوع در دست بررسی قرار گرفت و دستور لازم برای رفع مشکل آن صادر شد.

استاندار کرمان در ادامه با ورود به شهرستان کهنوج از پل ورودی این شهر نیز بازدید کرد و تذکرات لازم برای خارج کردن آب از روی پل و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه را صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد
  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل / حمله متقابل عراقی‌ها به ایلات
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر