Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس کلانتری ۱۵۴ چیتگر از دستگیری سارق لوازم و محتویات خودرو با کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم به همراه مالخر اموال سرقتی به مرجع قضایی معرفی شدند.

خبرگزاری میزان-  سرهنگ کیانوش نظری اظهار کرد: در طی ۱۵ روز اخیر چند فقره سرقت لوازم خودرو به کلانتری اعلام که در بررسی شکایت‌های اعلامی به دست آمد که کلیه سرقت‌ها در خیابان ۵۴ بزرگراه شهید لشگری که جنب کارخانه خودروسازی سایپا،  اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: بررسی‌های شیوه و نحوه سرقت نشان از این داشت، سارق یا سارقان با تخریب در صندوق عقب خودرو‌ها اموالی از قبیل جک، زاپاس، آچار چرخ و ضبط و باند را سرقت کرده اند.

رییس کلانتری ۱۵۴ چیتگر با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک سارق انجام می‌شود، گفت: گشت زنی‌های انتظامی افزایش تا اینکه ماموران در مراقبت‌های ویژه پلیسی فردی را در حال پرسه زنی در بین خودرو‌ها مشاهده و در یک عملیات پلیسی موفق شدند وی را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه خودروی متهم که در همان نزدیکی پارک شده بود توقیف شد، گفت: در بازرسی از داخل خودروی متهم تعدادی لوازم و تجهیزات دو دستگاه خودرو کشف و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به سرقت لوازم خودرو از صندوق عقب خودرو‌ها اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: ردیابی اینترپل تهران کلاهبردار ۲ هزار میلیاردی را در دام انداخت

سرهنگ نظری در خصوص اعتراف متهم اظهار کرد: متهم معترف شد که در طول ۱۵ روز اخیر روزی ۴ الی ۵ سرقت از داخل صندوق عقب خودرو‌ها مرتکب می‌شده و اموال سرقتی را به مالخری در نسیم شهر می‌فروخته است.

کلانتر محله چیتگر افزود: تیم عملیات کلانتری چیتگر با هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه مالخر در نسیم‌شهر اعزام و موفق شدند، مالخر را دستگیر و تعدادی لوازم سرقتی از همان مکان کشف کنند.

وی عنوان کرد: متهم تا کنون به ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف و به همراه مالخر اموال سرقتی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت سرقت لوازم خودرو فقره سرقت خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند