Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@14:59:56 GMT

۶۰ بسته اقلام ورزشی بین مدارس روستایی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۰۶۲۸

۶۰ بسته اقلام ورزشی بین مدارس روستایی توزیع شد

بالو گفت: با هدف تجهیز مدارس در سال تحصیلی جدید و در راستای پروژه مهر ۹۹، تعداد ۶۰ بسته اقلام ورزشی مورد نیاز در بین مدارس روستایی توزیع شد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: توزیع تجهیزات و اقلام ورزشی بین ۶۰ مدرسه در صومعه‌سرا با اولویت مدارس مناطق کم‌برخوردار در قالب طرح «کاروان مهر با نشاط» انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه این اقدام در راستای برقراری عدالت و بهره‌گیری از لوازم ورزشی، در بین دانش‌آموزان مدارس کم برخوردار اجرا شد افزود: با هدف تجهیز مدارس در سال تحصیلی جدید و در راستای پروژه مهر ۹۹ این کار انجام گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه این اقلام متناسب با مفاد درس تربیت ‌بدنی در مقاطع مختلف تحصیلی تهیه شده است گفت: اقلام توزیع شده شامل توپ‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، طناب ورزشی و تورهای والیبال و فوتسال است.

 

بالو با اشاره به اینکه سلامت دانش‌آموزان امری مهم و حیاتی است تصریح کرد: سن نوجوانی بهترین زمان برای تربیت جسمی دانش آموزان است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: پرداختن به ورزش بویژه در این شرایط حساس کرونایی باعث افزایش نشاط اجتماعی شده و از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدارس کم برخوردار اقلام ورزشی کاروان مهر با نشاط صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از ادامه توزیع شیر رایگان در بین ۱۳۴ هزار دانش‌آموز مدارس ابتدایی دولتی شهری و روستایی استان مرکزی به صورت دو نوبت در هفته خبر داد.

آن طور که مولوی می‌گوید این برنامه پس از هفت سال تعطیلی دوباره از آذر ماه گذشته راه اندازی شد. هدف از این اقدام، پیشگیری از سوء تغذیه و ارتقاء سلامتی دانش آموزان و ترویج فرهنگ مصرف شیر است.

او افزود: این اقدام با توجه شخص رئیس جمهور همراه بود که وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و استانداری‌های سراسر کشور را به توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی الزام کردند.

مولوی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در استان در نظر گرفته شده است، گفت: تامین این اعتبار کار کمی نیست ولی مهمتر از آن، توزیع دقیق و کارشناسی است تا شیر ناسالم به دست دانش آموزان نرسد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌ های درسی سال آینده از سه‌ شنبه
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس