Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@15:09:14 GMT

کلاهبرداری100میلیاردی لیزینگ خودرو

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۱۲۵۸

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: فردی که در پوشش فروش خودرو از شهروندان ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس شهریار دستگیر شد. ناطقان: سردار محسن خانچرلی اظهارکرد: در پی شکایت افرادی مالباخته مبنی بر اینکه فردی در پوشش نمایندگی یکی از شرکت های فروش و عرضه خودرو از آنان کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: مالباختگان پس از حضور در پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان تیم مبارزه با کلاهبرداری گفتند که همه آنان با پرداخت وجوه مختلف برای ثبت نام اولیه قصد خرید خودرو از شرکت را داشتند که پس از مدتی فرد مسئول متواری شده بود.

وی در ادامه اظهارکرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و با توجه سرنخ های به جامانده موفق شدند متهم پرونده را شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

خانچرلی با بیان اینکه متهم قصد فرار به خارج از کشور را داشت، گفت: وی در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به جرم خود،  خودش را از کارمندان قراردادی شرکت معرفی کرد که با جعل اوراق مربوط به شرکت پس از جلب اعتماد مالباختگان از آنان ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان اظهارکرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد و تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس ادامه دارد. منبع: ایسنا برچسب ها: کلاهبرداری ، لیزینگ خودرو ، بازار ، دستگیر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کلاهبرداری لیزینگ خودرو بازار دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی بروجرد به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک های شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور یافتند و ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

دستگیری کلاهبردار سکه های تقلبی در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز نیز گفت:در پی مراجعه شهروندان به ماموران پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند که متهم به کلاهبرداری معترف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان فریب افراد فرصت طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه های قدیمی، باستانی و اشیای قدیمی نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل