Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) با حضور رئیس، نایب رئیس و مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در محل فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه مقرر شد رقابت‌های رفت کشتی فرنگی از 8 مهرماه به صورت متمرکز و با حضور 10 تیم در شهر تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه این جلسه اینکه با توجه به عدم حضور تیم خراسان جنوبی، با هماهنگی نمایندگان باشگاه‌ها مسابقات برای 3 تیم گروه ج مجددا قرعه کشی شد که گروه بندی تیم ها به شرح زیر می باشد:

گروه الف: هیئت کشتی سیرجان- فولاد اکسین خوزستان- آریوبرزن بهبهان- رعد پدافند ارتش- هیئت کشتی استان یزد
گروه ب: دانشگاه آزاد اسلامی- صبانور کردستان- احتشام گستر خوزستان- بازار بزرگ ایران- شهدای مدافع حرم قم

رعایت دستورالعمل های خاص رقابت‌های لیگ برتر در شرایط بحرانی و پروتکل‌های بهداشتی در این رقابت‌ها از سوی کلیه تیم‌ها الزامی می باشد.

همچنین مقرر شد بعد از اینکه اتحادیه جهانی کشتی برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های بزرگسالان جهان را به صورت قطعی اعلام نمود، در مورد نحوه و زمان برگزاری دور برگشت این مسابقات  تصمیم گیری شود.

برگزاری هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد در 4 روز/ نصیرزاده: میزبان مشخص نشد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداو سیما، رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس فردا یکشنبه با ۲ نماینده کشورمان در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود. پیش از این در آزاد امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم و یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم توانستند سهمیه المپیک را در قرقیزستان کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک