Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان بخش‌های «مسابقه نمایشنامه‌نویسی» و «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دبیرخانه سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ستاد برگزاری جلسات متعددی را به منظور تدوین فراخوان این دوره از جشنواره با توجه به شرایط کنونی ایران و جهان به جهت شیوع ویروس کرونا و تبعات گوناگون آن برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان صیانت از سلامت هنرمندان گرامی، مخاطبان ارجمند و همکاران مجموعه‌های اجرایی در اولویت برنامه‌ریزی‌های این دبیرخانه بوده است.

با توجه به موارد فوق و به جهت پیشبرد برنامه‌های اجرایی و آگاهی هنرمندان عزیز متقاضی شرکت در بخش‌های مختلف این رویداد، ستاد برگزاری جشنواره تصمیم به انتشار فراخوان این جشنواره در چند بخش مجزا گرفته است. این امر با توجه به ابهامات پیش رو در مورد شرایط گسترش کرونا و تصمیم‌های مراجع ذی‌صلاح در خصوص برگزاری جشنواره‌های هنری انجام می‌شود.

در این مرحله فراخوان ۲ بخش از جشنواره که امکان برگزاری آن در شرایط فعلی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلامی مقدور است، اعلام می‌شود. از این رو، فراخوان بخش‌های «مسابقه نمایشنامه‌نویسی» و «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» برای آگاهی گروه‌های نمایشی، هنرمندان و علاقه‌مندان در قالب فایل pdf پیوست خبر شده است.

لازم به ذکر است فراخوان دیگر بخش‌ها نیز پس از بررسی نهایی اعلام می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر

 هنرمندان شهرستان آذرشهر آثار هنری خود را با مفاهیم دینی و ارزشی، جبهه‌ مقاومت انقلاب اسلامی و عملیات وعده‌ صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم سفاک صهیونیستی به تصویر کشیدند.

این رویداد هنری به همت بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آذرشهر برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • نوجوانان از راه درست در مسیر تئاتر قدم بگذارند/ آموزشگاه‌های بازیگری به‌دنبال سرکیسه کردن