Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:03:05 GMT

فراخوان دو بخش جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۱۹۸۸

فراخوان دو بخش جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

به گزارش  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  به جهت پیشبرد برنامه‌های اجرایی و آگاهی هنرمندان متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر فجر، ستاد برگزاری جشنواره تصمیم به انتشار فراخوان این جشنواره در چند بخش مجزا گرفته است.

این امر با توجه به ابهامات پیش رو در مورد شرایط گسترش کرونا و تصمیم‌های مراجع ذی‌صلاح در خصوص برگزاری جشنواره‌های هنری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله فراخوان ۲ بخش از جشنواره که امکان برگزاری آن در شرایط فعلی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلامی مقدور است، اعلام می‌شود.

از این رو، فراخوان بخش‌های «مسابقه نمایشنامه‌نویسی» و «مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر» برای آگاهی گروه‌های نمایشی، هنرمندان و علاقه‌مندان در قالب فایل pdf منتشر شده است.

«مسابقه نمایشنامه‌نویسی»

«مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر»

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر فجر هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت

شهردار بجنورد گفت: طی سال ۱۴۰۲ فرایند ایجاد کمربند سبز شهری با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه اجرایی شد.

محمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش فضای سبز یکی از الزامات شهری است، زیرا علاوه بر زیبایی‌های بصری، به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه محله‌های حاشیه شهر بجنورد بیش از سایر نقاط به این پارک‌ها نیاز دارند، افزود: طی سال جاری پارک‌های سرداران، مالک‌اشتر، گلستان شهر، ولایت طراحی، احداث یا بازسازی شد.

شهردار بجنورد تصریح کرد: ایجاد کمربند سبز با مساحت ۱۰۰ هکتار و کاشت ۵۰ هزار درخت و درختچه طی سال ۱۴۰۲ انجام گرفت.

کشمیری برگزاری جشن‌های مناسبتی را دیگر برنامه شهرداری طی سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش نشاط اجتماعی برشمرد و گفت: برنامه‌هایی از قبیل جشنواره آشپزی و غذاهای سنتی، جشنواره بادبادک‌ها و مشارکت در جشنواره ملی طلایه‌داران اجرایی شده است.

وی درباره برگزاری پیاده‌روی‌های عمومی افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی از جمله والیبال ساحلی بانوان برای نخستین بار در دستور کار بجنورد شهرداری بود.

کد خبر 735443

دیگر خبرها

  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!