Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@00:37:48 GMT

اعلام ناگفته‌های دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۱۹۶

خبرگزاری میزان-جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه به جای یک هفته دفاع مقدس، ۴۰ هفته را از سوم خرداد تا پایان سال برگزار خواهیم کرد، در تمامی این هفته‌ها ناگفته‌های دفاع مقدس را به مردم خواهیم گفت و این موضوع با همکاری بسیج، سپاه و نیروی انتظامی انجام خواهد شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی امروز در نشست مشترک فرماندهان ناجا و سپاه که به‌صورت ویدئوکنفرانس با سایر استان‌ها در ستاد ناجا برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی شرایط ارزشمندی را پشت سر گذاشته است و در ابتدای انقلاب، ژاندارمری، شهربانی و کمیته همواره در تمامی عملیات‌ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نیروی انتظامی در دفاع مقدس در تأمین امنیت داخل و مرز‌های کشور نقش مؤثری را ایفا کرد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب از ظرفیت‌های سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد و به جای یک هفته دفاع مقدس، ۴۰ هفته را از سوم خرداد تا پایان سال برگزار خواهیم کرد و هر هفته برنامه‌های مختلفی را برای ترویج هفته دفاع مقدس به کار خواهیم بست.

سردار فضلی عنوان کرد: در تمامی این هفته‌ها ناگفته‌های دفاع مقدس را به مردم خواهیم گفت و این موضوع با همکاری بسیج، سپاه و نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه‌ها قرار است که کمک‌های مؤمنانه و همچنین طرح‌های محرومیت‌زدایی از مناطق آسیب‌پذیر انجام و ۱۲ بیمارستان صحرایی برپا شود تا بتوانیم به اقشار آسیب‌پذیر خدمات درمانی پزشکی ارائه دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: قرار است در این برنامه‌ها از خانواده‌های شهدا، جانبازان و همچنین بسیجیان نمونه تقدیر شود.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: در این ۴۰ هفته هر بخش از سپاه ازجمله نیروی زمینی، نیروی هوافضا، نیروی دریایی و نیروی قدس هرکدام برنامه‌های مختلفی را برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت اجرا خواهند کرد.   بیشتر بخوانید: ماجرای فراری دادن هواپیما‌های با سرنشین و بدون سرنشین بیگانه     انتهای پیام/ برچسب ها: علی فضلی دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی فضلی دفاع مقدس نیروی انتظامی برنامه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است