Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@21:37:09 GMT

زمان آغاز لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۳۷۹

صراط:

نشست هماهنگی بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) امروز (یکشنبه) با حضور رئیس، نایب رئیس و مسئولان فدراسیون و نمایندگان باشگاه ها،در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

 در این جلسه مقرر شد رقابت های رفت کشتی آزاد از ۸ مهرماه به صورت متمرکز و با حضور ۱۰ تیم در شهر تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه این جلسه اینکه با توجه به عدم حضور تیم خراسان جنوبی، با هماهنگی نمایندگان باشگاه ها، قرعه کشی مجددا برگزار شد که گروه بندی تیم ها به شرح زیر است:

گروه الف: هیأت کشتی سیرجان- فولاد اکسین خوزستان- آریوبرزن بهبهان- رعد پدافند ارتش- هیأت کشتی استان یزد
گروه ب: دانشگاه آزاد اسلامی- صبانور کردستان- احتشام گستر خوزستان- بازار بزرگ ایران- شهدای مدافع حرم قم

رعایت دستورالعمل های خاص رقابتهای لیگ برتر در شرایط بحرانی و پروتکل های بهداشتی در این رقابت ها از سوی تمامی تیم ها الزامی است.

همچنین مقرر شد بعد از اینکه اتحادیه جهانی کشتی برگزاری یا عدم برگزاری رقابت های بزرگسالان جهان را به صورت قطعی اعلام کرد، در مورد نحوه و زمان برگزاری دور برگشت این مسابقات  تصمیم گیری شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی فدراسیون کشتی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی