Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@20:48:38 GMT

پنل پیامک انبوه

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۷۴۲

پنل پیامک انبوه

امروزه تلفن همراه به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده است، به طوری که بسیاری از مردم از موبایل خود در بسیاری از شغل ها کمک می گیرند. معمولا افراد، هر روز گوشی خود ‌‌را چک می کنند، که این موضوع فرصت بسیار خوبی را برای صاحبان برخی مشاغل و اصناف ایجاد می کند تا از طریق بازاریابی پیامکی به معرفی برند خود و جلب مشتری برای آن بپردازند؛ این مسئله به خصوص برای کار‌‌آفرینان و سرمایه گذاران تازه کار و مبتدی مفید می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی واحدهای صنعتی و شرکت های کوچک با انجام این کار و در طی مدتی کوتاه، پیشرفت چشمگیری را مشاهده خواهند کرد.

پنل پیامک انبوه یک ابزار بسیار توانمند است که می تواند شرایطی را برایتان فراهم آورد تا شما قادر باشید محصول یا خدمات خود را معرفی کرده و یا حتی آن ها را به فروش برسانید. این روش از بازاریابی ایمیلی موثرتر است؛ زیرا طبق آمار 98% از پیامک هایی که برای مردم ارسال می کنید، باز می شوند؛ که این رقم به مراتب از درصد باز شدن پیام های ایمیل (که حدود20% می باشد) بیشتر است. اختلاف این آمار به این دلیل است که بسیاری از مردم هنوز هم از اس ام اس به عنوان یکی از ابزارهای پیام رسان اصلی خود، استفاده می کنند. همین موضوع بازاریابی پیامکی را به یکی از معتبر ترین روش های بازاریابی تبدیل کرده است. به طور کلی پاسخ به یک پیامک زمان بسیار کمتری از پاسخ دادن به یک ایمیل می گیرد، همین طور زحمت کمتری هم دارد. البته پنل پیامکی به غیر از معرفی و فروش، در زمینه ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی دیگری مانند اطلاع رسانی ها و یا عرضه پیشنهادات ویژه هم دارای کاربرد است.

استفاده از پنل پیامکی اگر با دقت و رعایت بعضی از نکات انجام شود، حتی می تواند موفقیت های بیشتری نیز به دنبال داشته باشد. برای مثال اگر پیامتان کوتاه باشد افراد بیشتری آن را می خوانند و یا اگر نام تجاری خود را در پیامک بیاورید باعث می شود مخاطبان، بیشتر به شما اعتماد کنند. علاوه بر مزایا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی که در بالا ذکر شد، پنل پیامکی روشی مقرون به صرفه هم می باشد و در مقایسه با سایر روش های دیگر مانند تبلیغات در تلویزیون و رادیو، قیمت پنل اس ام اسی بسیار کمتر است.

ارتباط دو سویه فروشنده و مشتری در تجارت از اهمیت فراوانی برخوردار است و استفاده از یک سرویس پنل پیامکی مطمئن، در این امر نقش مهمی ایفا می کند. با پنل پیامکی شما می توانید با مشتری ها و مراجعه کنندگان خود در ارتباط بمانید که این موضوع سبب می شود شما همیشه در گوشه ای از ذهن مخاطبانتان قرار بگیرید و آن ها بیش از پیش برای دریافت خدمات یا کالا به شما مراجعه خواهند کرد.

یکی دیگر مزایای این پنل، سرعت بالای ارسال پیام است؛ شما می توانید با ارسال یک پیامک به چندین نفر، در زمان خیلی کوتاه با تعداد انبوهی از مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

علت برتری این روش نسبت به ایمیل های تبلیغاتی، نبودن مانع بر سر راه ارتباطی است. این در حالی است که بسیاری از ایمیل های بازاریابی به خاطر فیلتر های اسپم به طرف مقابل نمی رسند.

قابلیت شخصی سازی در پنل پیامکی، به مزیت های این شیوه افزوده است. شما با شخصی سازی پیامک ها، گیرنده را بیشتر برای باز کردن و خواندن اس ام اس ها ترغیب می کنید. خیلی از مردم تمایل بیشتری نسبت به پاسخ دادن به پیامک های تبلیغاتی که آن ها را به طور خاص مخاطب قرار داده است، نشان می دهند.

پنل اس ام اسی قابلیت ارسال هدفمند را هم دارد. یعنی شما قادر خواهید بود با وارد کردن اطلاعاتی همچون جنسیت، سن، منطقه، شهر یا استان، مشاغل و اصناف، پیش شماره، و...پیامک های هدفمندی را برای مخاطبان ارسال کنید؛ با انجام این کار می توانید بازخورد‌‌های بیشتری از طریق پیامک ها‌‌یتان داشته باشید. علاوه بر این، توانایی این را هم دارید تا با وارد کردن لیستی از  شماره های مورد نظر، گیرندگان خود را تعیین کنید؛ این قابلیت، شما را از ارسال پیامک های اضافی بی نیاز می کند.

اگر تحت هر شرایطی محصولاتتان را به حراج گذاشته اید، پنل اس ام اسی راهی فوق العاده برای رساندن این خبر به مشتری ها می باشد. حتی اگر تمایل دارید بدانید مردم درباره برند شما چه نظری دارند، یک نظر سنجی طراحی کنید و لینک آن را پیامک کنید. سرویس پیامک انبوه این امکان را به شما می دهد که علاوه بر ارسال پیامک در سطح ملی، در سطح بین المللی هم پیام های متنی خود را ارسال کنید.

اگر سایت شما نیاز به عضویت دارد، می توانید به سادگی از این پنل برای برقراری امنیت در سایت و تایید رمز عبور استفاده کنید.

پنل پیامکی مدیانا اس ام اس، یکی از بهترین و معتبر ترین سرویس های پنل پیامکی در ایران است، این پنل با در نظر گرفتن اسم، سن، جنسیت، شهر، منطقه و ویژگی های دیگر، پیامک های هدفمندی را به مخاطبان شما ارسال می کند که باعث می شود تا بازخورد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بسیار بالایی از این شیوه تبلیغات و بازاریابی دریافت کنید. فراموش نکنید که در صورت عدم رضایت از نتایج، این شرکت تا مدت 30 روز پس از فعال سازی، مبلغ پرداختی را به شما بر می گرداند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: پنل پیامک انبوه تلفن همراه شغل ها رپرتاژ آگهی پنل پیامکی پنل پیامک پیامک ها اس ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل قرآنی سدره

  در گزارشی که پیش‌رو دارید پیامک‌های مردمی را می‌توانید ببینید که مخاطبان در بازه زمانی هفته گذشته با این سامانه تماس گرفته و نظرات و درخواست‌های خود را مطرح کردند. در این بازه زمانی که هنوز ماه رمضان به پایان نرسیده بود، طبیعتا برنامه‌های نوروز و ماه رمضان را مد نظر قرار دادند و دراین‌باره اظهارنظر کردند. مثلا تعداد زیادی از مخاطبان، از پخش برنامه‌هایی چون: «محفل» و «زندگی پس از زندگی» تشکر کردند. عده‌ای هم فیلم‌های سینمایی خاصی را مد نظر قرار داده و درخواست پخش آنها را داشتند. از این رو در این گزارش به بررسی کلیدواژه‌های پرتکرار پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
   
آن سوی مرگ
اشتیاق دانستن دنیای دیگری که همواره نوید آن را می‌دهند و مقصد همه ما انسان‌هاست باعث شده تا برنامه «زندگی پس از زندگی» یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های ماه رمضان محسوب شود. در پیامک‌هایی که مردم در این بازه زمانی به ۱۶۲ فرستاده‌اند، کلیدواژه «زندگی پس از زندگی» بسیار تکرار شده است و مخاطبانش از پخش این برنامه تشکر کرده‌اند. شاید همین موضوع باعث شده تا این برنامه در این سال‌ها تداوم داشته باشد و همچنان مورد توجه قرار گیرد. زندگی پس از زندگی برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماورای شبکه چهار است. این برنامه روایت افرادی است که در تجربه‌ای نزدیک به مرگ از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالمی دیگر می‌شوند. این برنامه با استفاده از صحبت‌های تجربه‌گران به‌دنبال انتقال تجربیات مربوط به مرگ است و مخاطب را با حقایق بسیاری درباره شرایط و زندگی پس از مرگ روبه‌رو می‌کند. این برنامه در ماه رمضان از شبکه چهار پخش شد.
   
دورهمی ملی قرآنی
یکی دیگر از کلیدواژه‌هایی که مدام در پیامک‌های مخاطبان به ۱۶۲ تکرار شده است، برنامه «محفل» است که مخاطبان بسیاری از تولید و پخش این برنامه تشکر کرده‌اند و خواستار ادامه تولید آن در آینده هستند. این برنامه از همان ابتدای فصل اول به‌دلیل رویکرد جدید و متفاوتی که داشت توانست نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. از این رو تولید آن به فصل دوم رسید که بازهم توجه و رضایت مخاطبان بسیاری را در پی داشت. مخاطبان این برنامه از حضور کارشناسان و مهمانان تشکر کردند و خداقوت گفتند. محفل، برنامه‌ای قرآنی است که در ماه رمضان روی آنتن شبکه سه رفت.
   
یک سحرگاهی متفاوت
شاید برای‌تان جالب باشد بدانید برنامه دیگری که مورد توجه مخاطبان رسانه‌ملی قرار گرفته و بابت پخش آن تشکر کرده‌اند، برنامه «سدره» است که سحرگاه و افطار ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد. این برنامه به‌صورت مستقیم از کربلای معلی روی آنتن رفت و با حضور کارشناسان نام‌آشنای معارفی همچون حجج‌اسلام علی سرلک، علی سعیدیان، سیدعباس موسوی‌مطلق، محمدرضا سنگری و مهدی امین‌فروغی و مناجات‌خوانی مداحان اهل‌بیت(ع) مانند حاج‌مرتضی طاهری، حاج‌سعید قانع و حاج‌مجید شعبانی، معرفی اماکن مقدس کشور عراق از شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا پخش شد و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت. نمایش سفره‌های افطار کربلا، بخش شهدای مدافع‌حرم (نقاشی پرتره)، بخش‌های مردمی و پیامکی و کلام بزرگان از دیگر بخش‌های این برنامه است که توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد.
   
پوشش حقایق غزه
برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق ازجمله برنامه‌های پرمخاطبی است که در پیامک‌های مردمی مورد توجه قرار گرفته و عده بسیاری به‌خاطر پوشش اتفاقات غزه از دست‌اندرکارانش تشکر کردند. حضور مهمان‌ها شاخص در این برنامه و تحلیل‌هایی که در برنامه می‌شود، نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. گرچه شبکه‌های دیگر سیما هم برنامه‌هایی با چنین رویکردی دارند، اما به افق فلسطین را بیشتر دیده‌اند و مورد توجه‌شان قرار گرفته و درباره‌اش نظرات مثبتی داشتند.
   
رضایت فیلم‌بازها از تلویزیون
اما یکی از باکس‌های مورد توجه مخاطبان این رسانه، پخش فیلم‌های سینمایی است که در نوروز فیلم‌هایی چون «هناس» و «مصلحت» روی آنتن رفت که توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد. تا جایی که در پیامک‌هایی که به ۱۶۲ فرستاده‌اند، بارها از پخش این فیلم‌ها تشکر کرده‌اند. اصولا سیاستی که در دوره تحولی جدید در دستورکار مدیران صداوسیما قرار گرفته و توجه به نیاز مخاطب باعث شده تا رضایت مخاطبان بسیاری را در پی داشته باشد. ازجمله پخش فیلم‌های سینمایی که در گیشه موفقیت‌هایی را به‌دست‌آورده‌اند.
   
شرلوک هولمز دیدنی
استقبال از پخش سریال‌های خاطره‌انگیز و به‌خصوص معمایی ــ پلیسی ازجمله نکاتی است که مورد توجه مخاطبان تلویزیون به‌خصوص شبکه تماشا قرار گرفته است. شبکه تماشا هر شب ساعت ۲۱ مجموعه خاطره‌انگیز  «شرلوک هولمز» را پخش می‌کند که مخاطبان بسیاری بابت پخش این سریال تشکر کردند و البته خواستار پخش مجموعه «پوآرو» هم بودند. یکی از ویژگی‌های این مجموعه که باعث اقبال آن توسط مخاطبان شده است، دوبله بی‌نظیر شخصیت شرلوک هولمز با صدای زنده‌یاد بهرام زند است که در ادامه و قسمت‌هایی که این شب‌ها پخش می‌شود، زنده‌یاد جلال مقامی گویندگی آن را برعهده دارد.
   
شبکه‌هایی برای فیلم‌بازها و اهالی نمایش
«نمایش» شبکه‌ای برای فیلم‌بازهاست که اقدام به پخش فیلم‌های خاطره‌‌انگیز و دیدنی سال‌های گذشته می‌کند. در مقطعی هم هر هفته به یکی از پیشکسوتان بازیگری می‌پرداخت و فیلم‌های ماندگار آنها را روی آنتن می‌فرستاد. از این رو تعدادی از پیامک‌ها به پخش فیلم‌هایی از هنرمندانی چون فرامرز قریبیان و جمشید هاشم‌پور اختصاص داشت و درخواست داشتند فیلم‌های قدیمی این بازیگران پخش شود. درنهایت این‌که رادیو نمایش هم جزو علاقه‌مندی‌های برخی علاقه‌مندان بود که در پیامک‌های‌شان به آن اشاره و بابت پخش نمایش‌های جذاب و شنیدنی تشکر کرده بودند. همچنین مخاطبی اظهار کرد منتظر تولید فصل جدیدی از سریال «گاندو» است و امیدوار است به‌زودی این سریال ساخته شود.

کلید‌واژه‌های پر‌تکرار
برنامه «سدره» جزو کلیدواژه‌های پرتکرار پیامک‌های مردمی است که تکرار شده است.
از آنجا که برنامه «محفل» از شبکه سه و شبکه قرآن پخش می‌شد، در پیامک‌ها به آن اشاره شده است.
«زندگی پس از زندگی» جزو برنامه‌های پربیننده تلویزیون در ماه رمضان است که در پیامک‌های مردمی تکرار شده است.
ازجمله برنامه‌های مورد علاقه مخاطبان، برنامه «به افق فلسطین» است که در پیامک‌ها وجود داشته  است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • محفل قرآنی سدره
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان + فیلم
  • (ویدئو) رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان
  • افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی
  • پیامک گران شد
  • افزایش مبلغ جریمه‌ها هنوز ابلاغ نشده است
  • درصد خطای پیامک‌های تخلفات رانندگی چقدر است؟
  • درصد خطای پیامک‌های تخلفات رانندگی قدر است؟