Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون جهش تولید در تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: بر اساس اقدامات امروز کمیسیون، تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف به واگذاری سهام مازاد بر ۳۳ درصد شدند.

رحیم زارع در گفت و گو با ایسنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون جهش تولید گفت: در جلسه امروز کمیسیون طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک‌های تجاری غیردولتی ‌اعاده شده از شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت، براساس اصلاح تبصره ۵ الحاقی ماده‌ واحده این لایحه حداکثر سقف سهام سازمان تأمین‌اجتماعی با رعایت تعریف مالک واحد مطابق جزء(۲-۳) بند الف سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و تبصره ۱ این ماده در بانک رفاه کارگران  ۳۳ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین تامین اجتماعی و بانک رفاه مکلفند حداکثر تا ۱۸ ماه نسبت به واگذاری سهام مازاد بر ۳۳ درصد سازمان و اجرای سایر مفاد و تکالیف مرتبط با سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و انطباق عملکرد و اقدامات آن بانک با ضوابط اعلامی بانک مرکزی درخصوص نسبت مجاز سرمایه گذاری، اشخاص مرتبط و ذی نفع واحد اقدام کنند.

سخنگوی کمیسیون جهش تولید با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کشور بحث اشتغال و بهبود فعالیت‌های واحدهای تولیدی است،عنوان کرد: در این جلسه همچنین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص بررسی مسائل تولید و فضای کسب و کار استماع شد و نظرات کارشناسی نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد.

زارع در پایان اضافه کرد: این جلسه با حضور مسئولان وزارت‌ اقتصاد، وزارت کار، بانک مرکزی، سازمان تامین اجتماعی و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک مرکزی سازمان تامین اجتماعی كميسيون اجتماعي سهام مازاد تامین اجتماعی امروز کمیسیون بانک رفاه ۳۳ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است

رضایی در جلسه علنی امروز از واگذاری سهام باشگاه استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس انتقاد کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس طی تذکری شفاهی، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود، پول و سود آن برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند، نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است، از جیب مردم ما برداشته شود و خرج سلبریتی پرخرج شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رئیس جمهور و مسؤولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، چرا که اقدامی کاملاً غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • بررسی تامین ناوگان حمل و نقل شهری در کمیسیون اصل نود
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است