Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم علیرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه تاکنون 930 نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن نسبت به واریز مبلغ اولیه آورده اقدام کرده‌اند، گفت: با توجه به تمدید زمان واریز آورده، متقاضیانی که پیامک افتتاح حساب را دریافت نموده‌اند تا پایان شهریورماه فرصت دارند نسبت به واریز مبلغ 40 میلیون تومان به عنوان آورده اولیه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌‌کل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان، افزود: در کل استان حدود 15 هزار نفر طی سه مرحله در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد پرونده 10 هزار و 428 نفر بررسی و از طریق پیامک به آنان اعلام شده و صلاحیت چهار هزار و 523 نفر نیز در حال بررسی است.

وی جمع مبلغ واریز شده توسط متقاضیان را تاکنون 30 میلیارد و 284 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: از این مبلغ 14 میلیارد و 700 میلیون تومان مربوط به مرکز استان و مابقی، مربوط به سایر شهرها است.

علیرضایی ادامه داد: در فاز اول در شهرکرد یک هزار نفر ثبت‌نام کردند و برای 735 نفر واجدین شرایط پرونده تشکیل شده و برای 400 نفر افتتاح حساب صورت گرفته است.

وی همچنین روند اجرای طرح در استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: آماده‌سازی محله 34 منظریه در شهرکرد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار اجرای طرح آغاز شده و در 6 شهر استان متقاضیان جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند و در سایر شهرها نیز مراحل اخذ پروانه و مجوزات و اخذ نقشه در حال پیگیری است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا محمدی درباره سفرهای عتبات عالیات از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون، اظهار داشت: از ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی ثبت‌نام کننده برای اعزام در فروردین ۱۴۰۳، تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر در قالب ۱۲۰۰ کاروان از طریق مرزهای زمینی و هوایی کشورمان راهی عتبات عالیات شده اند.

وی با بیان اینکه متقاضیان این سفر معنوی برای اعزام در اردیبهشت ماه می‌توانند از هم اکنون با مراجعه به سامانه جامع ثبت‌نام عتبات عالیات مراجعه کنند، افزود: متقاضیان اعزام شده ۵۰ درصد از طریق مرزهای زمینی و مابقی به صورت هوایی راهی عراق شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیز ۴۷ هزار و ۳۰۰ نفر راهی عتبات عالیات شده اند، اظهار داشت: براساس آمار موجود تعداد زائران اعزامی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارای افزایش است.

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه نرخ های دریافتی از متقاضیان این سفر معنوی در حال حاضر بر اساس تعرفه سال گذشته اعمال می‌شود، گفت: تغییر نرخ‌های جدید طبق روال هر سال در اردیبهشت ماه اعلام و اجرایی خواهد شد.

به گفته وی، هم اکنون برای سفرهای ۷ شب و ۸ روز از مبدا تهران در قالب اعزام زمینی مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بنا به تقاضای متقاضیان با کیفیت بالاتر مبلغ ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دریافت خواهد شد.

محمدی ادامه داد: همچنین متقاضیانی که می خواهند از مسیر هوایی راهی عتبات عالیات شوند در حال حاضر تا اعلام نرخ‌های جدید باید از مبدا تهران مبلغ ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بنا به نوع کیفیت اسکان و پذیرایی پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • بیش از ۷۰ درصد متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند
  • ۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد
  • شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش دنده + جدول فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • تامین مالی ساخت ۸۵۳۷ واحد نهضت ملی مسکن در بانک مسکن خراسان جنوبی
  • مهلت مجدد ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام زمان دومین حراج شمش طلا/ خریداران تا پایان امروز ۳۵۰ میلیون تومان واریز کنند