Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@01:18:17 GMT

موضع زودهنگام بارسا در رابطه با جذب کیلیان امباپه!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۴۱۵۶

موضع زودهنگام بارسا در رابطه با جذب کیلیان امباپه!

اسپورت مدعی شد که بارسلونا هیچ علاقه‌ای به جذب کیلیان امباپه ندارد و به این موضوع فکر نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه تابستان 2017 بود که از موناکو به صورت قرضی با بند خرید 180 میلیون یورویی به PSG پیوست. او در آن مقطع از رئال مادرید نیز پیشنهادی جدی داشت و حتی خبر توافق او با باشگاه مادریدی زودتر منتشر شد اما در نهایت رئال حاضر نشد دستمزد 14 میلیون یورویی درخواستی او را قبول کند و در نهایت امباپه به جمع پاریسی ها ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فوق ستاره فرانسوی تا سال 2022 باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. این در حالی است که ساعاتی پیش نشریه تایمز انگلیس در گزارش جنجالی مدعی شد که امباپه با پیشنهاد تمدید قرارداد سران PSG مخالفت کرده و در آینده به دنبال یک ماجراجویی جدید است.

 

 

 

 

از طرفی به طور قطع پاری‌سن‌ژرمن نیز نمی‌خواهد این ستاره خود که مبلغ هنگفتی برایش هزینه کرده را به شکل رایگان از دست بدهد و از همین رو ممکن است آن ها در تابستان 2021 راضی به فروش امباپه شوند.

 

همچنین تایمز در گزارش خود پیرامون این موضوع مدعی شده بود که علاوه بر رئال مادرید بارسلونا نیز به جذب امباپه فکر خواهد کرد اما حالا اسپورت ادعای دیگری را مطرح کرده و می گوید بلوگرانا از همین حالا موضع خود را در این‌باره مشخص کرده و تمایلی به جذب امباپه ندارد.
اسپورت همچنین از تیم‌های رئال مادرید، منچسترسیتی و لیورپول به عنوان مهم ترین مشتریان ستاره فرانسوی یاد کرده است.

کیلیان امباپه بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه بارسلونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد

هواداران رئال مادرید همچنان می‌توانند از تماشای ستاره آلمانی در ترکیب تیم‌شان لذت ببرند

طرفداری | تونی کروس که قرار است در یورو 2024 برای تیم ملی آلمان به میدان برود، جاه‌طلبی‌هایش در فوتبال باشگاهی را از دست نداده و می‌خواهد همچنان در رئال مادرید بماند.

قرارداد این هافبک 33 ساله در پایان فصل جاری به رئال مادرید به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌هایی از جمله انتقال به یوونتوس پیرامون آینده کروس مطرح شده بود اما روایت غالب، ماندن او در رئال مادرید بود. 

فابریتزیو رومانو در خبری اختصاصی گزارش داده تونی کروس به بازی برای رئال مادرید ادامه خواهد داد و قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر، تا تابستان 2025، تمدید خواهد کرد. مذاکرات بین کروس و رئال مادرید وارد مراحل پیشرفته شده و فقط امضای قرارداد برای رسمی شدن این ادامه همکاری باقی‌مانده است. باید منتظر باشیم و ببینیم لوس بلانکوس چه زمانی بیانیه رسمی تمدید قرارداد ستاره‌اش را منتشر خواهد کرد.

همچنین ببینید: تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!