Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:43:31 GMT

آنچلوتی:باید برای رسیدن به رقابت‌های اروپایی بجنگیم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۴۳۹۳

آنچلوتی:باید برای رسیدن به رقابت‌های اروپایی بجنگیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون معتقد است که تیمش در اولین مسابقه خود در لیگ برتر عملکرد خوبی ارائه داده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در اولین مسابقه خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان تاتنهام بودند که این بازی ساعتی پیش با پیروزی یک گله اورتون خاتمه یافت تا سه امتیاز مهم در همین ابتدا به حساب آبی های مرسی ساید ریخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 



کارلو آنچلوتی پس از این پیروزی فوق العاده خوب گفت: " این عملکرد اعتماد به نفس بیشتری در آینده با ما خواهد داد. ما نشان دادیم که می‌توانیم چه کاری انجام دهیم. این موضوع همچنین برای بازیکنان نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. آماده شدن برای شروع فصل اصلاً آسان نبود چراکه خرید های جدید تنها یک هفته فرصت تمرین کردن داشتند. با این حال آنها به خوبی هماهنگ شدند و واقعاً همه چیز عالی بود."



آنچلوتی درباره ستاره کلمبیایی اورتون یعنی خامس رودریگز و آینده تیمش نیز گفت: " خامس رودریگز توانایی خود را در کنترل توپ و ارسال پاس‌های خوب برای رسیدن تیم به موقعیت نشان داد. این بسیار مهم بود اما ما تنها مسابقه اول فصل را پشت سر گذاشتیم و باید ببینیم در آینده چه خبر است. ما باید برای رسیدن به رقابت‌های اروپایی بجنگیم. کاری که باید انجام دهیم کاملا واضح است."

 

 

اورتون خامس رودریگز کارلو آنچلوتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون خامس رودریگز کارلو آنچلوتی سرمربی کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)



منبع:پیج mehdi.mohammadi3256

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دردناک ترین شعر فارسی این دو بیت است ؛ هوشنگ ابتهاج می گوید (فیلم) رنگین کمان میدان نقش جهان اصفهان (فیلم) خوشبختی از نظر آلفرد هیچکاک (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • روحانی: به‌موقع بایستیم و بجنگیم، به‌موقع باید صلح کنیم
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)
  • سال، سال والیبال نبود
  • گل تماشایی هری کیول برای لیورپول مقابل اورتون (25 مارس 2006) / فیلم
  • مارسلینیو بهترین سرمربی ماه مارس 2024 لالیگا