Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون که قصد انتقال مقدار زیادی حشیش از استان‌های شرقی به تهران را داشت، مطلع شدند.

او افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از شناسایی دقیق مسیر حرکتی کامیون در محور سمنان، موضوع را به اطلاع همکاران خود در این استان رسانده و آن‌ها نیز موفق به توقیف خودرو در ابتدای شهر سمنان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان در بازرسی‌های انجام شده موفق به کشف ۴۱۷ کیلوگرم ماده مخدر حشیش که به صورت حرفه‌ای در کامیون جاساز شده بود، شدند.

او افزود: به همین منظور  ۲ قاچاقچی دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شده و کامیون حامل مواد مخدر نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا سرقت خودرو مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

 سردار دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و سراوان با اشراف اطلاعاتی، از دپوی مواد افیونی توسط قاچاقچیان به قصد انتقال به مرکز کشور در یکی از محلات شهرستان سراوان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند.

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی مواد افیونی در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلو گرم حشیش کشف و ضبط و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی
  • کشف ۲ کیلوگرم کوکایین در عملیات گاندو