Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا قطبی کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قرار بود فیلم سینمایی کمدی «توران تور» را تولید کنیم که به شرایط کرونایی و وضعیت وخیم سینما برخوردیم. این موضوع باعث شد تولید فیلم عقب‌ بیفتد. واقعا اگر در این روز‌ها فیلمی هم تولید شود کجا اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در شرایطی که تعداد زیادی فیلم از قبل در صف اکران مانده اند. پس فیلمسازی در شرایط فعلی به نوعی خودزنی، بیات کردن فیلم و سوزاندن سرمایه است.

او افزود: اگر این شرایط ادامه دار باشد، برای تولید فیلمنامه‌های «بازی آخر بانو» یا «خاله بازی» آن هم با بودجه پایین و با هدف حضور در جشنواره‌های خارجی اقدام می‌کنیم.

این کارگردان با اشاره به عدم صدور ویزا برای حضور در جشنواره اشلینگل آلمان بیان کرد: فیلم سینمایی «قطار آنشب» برای حضور در بخش رقابتی جشنواره کودک و نوجوان اشلینگل آلمان که مهرماه برگزار می‌شود، پذیرفته شده است؛ اما به علت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی این کشور، تا به این لحظه ویزایی صادر نشده و اجازه حضور در این کشور را نداریم.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی حمیدرضا قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوزپلنگ‌های شناسنامه‌دار توران کمتر از ۲۰ قلاده هستند+فیلم

رییس پارک ملی توران گفت: بر اساس آخرین آمار ما در پارک ملی توران ۱۶ تا ۱۸ یوز شناسنامه دارند. - اخبار اجتماعی -

علی اکبر قربانلو؛ رییس پارک ملی توران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در رابطه با تعداد یوزهای باقی مانده در این زیستگاه اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ما در پارک ملی توران 16 تا 18 یوز شناسنامه دارند و البته ما توله‌ها را در این آمار حساب نمی‌کنیم چرا که هنوز از مادر جدا نشده‌اند.

وی با هشدار به رانندگان درخصوص کاهش سرعت هنگام عبور از جاده انقراض یوزپلنگ گفت: زیستگاه پارک ملی توران توسط جاده از هم جدا شده است و یوزها برای تامین طعمه در این جاده تردد می‌کنند. به طور ویژه در فصل بهار که زمان زایمان یوز است این تردد بیشتر شده چرا که در داخل منطقه دام  وجود دارد و یوزپلنگ به خارج از محدوده حفاظت شده می‌آید چرا که در این ناحیه دام کمتر است و امنیت به دنیا آمدن توله‌ها در این ناحیه بیشتر است.

در آستانه سفرهای نوروزی "ایمن‌سازی جاده انقراض یوزپلنگ" همچنان روی هوا!

رییس پارک ملی توران درباره حضور یک مرتع‌داردر مرتع تلخاب(یوزپلنگ ماده پارک ملی توران) نیز توضیح داد: در محدوده پارک ملی تمام مراتع و مستهداث خریداری شده و در همکاری محیط زیست و با منابع طبیعی یک مرتع جایگزین در خارج از پارک به آنها داده شده است. تنها یک مرتع تلخاب باقی مانده که داخل پارک نبوده و در اطراف پارک است اما چون در نقطه حساسی قرار گرفته بود، مدیر کل محترم محیط زیست استان سمنان موضوع را پیگیری کرده اما نتوانستیم در آن فرصت مرتع جایگزینی برای آن پیدا کنیم به همین دلیل مرتع‌دار خواهش کرد که سه چهار ماه در آنجا بماند اما قرار است که بلافاصله بعد از پایان تعطیلات مقطع را خالی کند.

وی تأکید کرد: 15 فروردین ماه تاسیسات این مرتع‌دار کاملاً تخریب می‌شود و با حضور خبرنگاران خروج مرتع‌دار از منطقه را به مردم اعلام می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • یوزپلنگ‌های شناسنامه‌دار توران کمتر از ۲۰ قلاده هستند+فیلم
  • خصوصی سازی فرهنگ، بخش قابل توجهی از استعدادها را نابود کرد
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • فضای سوررئال مطابق با برنامه آب و هوا/ماجرای خنده بی دلیل گوزن‌ها
  • کیانوش عیاری با هدیه تهرانی تماس گرفت | امین حیایی انتخاب اول بود اما ...