Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به این‌که فوتبال ایران در عرصه باشگاهی در چند سال حضور در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه موثری را کسب نکرده تاکید کرد بعید می‌دانم در این فصل هم اتفاق جدیدی برای نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا رخ بدهد.

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص  ادامه بازی‌های 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کار تیم‌های ما در این رقابت‌ها خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است برخی از تیم‌ها از این مرحله صعود کنند اما نباید انتظار قهرمانی و یا حضور در جمع تیم‌های اول تا سوم را از تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها را داشته باشیم. فوتبال ایران در عرصه باشگاهی هنوز کمبودهایی دارد که باید برطرف شود تا شرایط پیشرفت ما در زمینه باشگاهی ایجاد شود ولی در حال حاضر در این زمینه شرایط خوب و مطلوبی را نداریم.

مربی اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس با توجه به فرصت کم و فشردگی بازی‌ها کار سختی در پیش دارد و باید برای کسب نتایج خوب تلاش ویژه‌ای را همراه برنامه‌ریزی مدون داشته باشد تا بتواند شانسش را برای صعود از این مرحله افزایش دهد.

او ادامه داد: نتایجی که پرسپولیس در این بازی‌ها کسب می‌کند بستگی به تفکرات یحیی گل‌محمدی و شرح وظایفی دارد که او برای این بازی‌ها برای شاگردانش در نظر گرفته است. شاید در حال حاضر نتوان به خوبی در مورد پرسپولیس و نفرات جدیدش در لیگ قهرمانان نظر داد و باید یکی، دو بازی را بینیم تا بهتر بتوان در این خصوص صحبت  کرد.

ابراهیمی با اشاره به این موضوع که پرسپولیس باید برابر التعاون عربستان هوشمندانه بازی کند، گفت: پرسپولیس باید در این بازی میانه میدان را در اختیار گرفته و به عربستانی‌ها اجازه بازیسازی ندهد، موضوعی که مسئولیت هافبک‌های پرسپولیس را زیاد خواهد کرد. اگر تیم یحیی بتواند در این بازی جنگ میانه زمین را برنده شود، می‌توان به پیروزی پرسپولیس برابر التعاون امیدوار بود.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد نفرات جدیدی که به پرسپولیس آمده‌اند و احتمال حضورشان در این تورنمنت وجود دارد، افزود: ممکن است این نفرات، بازیکنان خوبی  باشد اما در این شرایط هماهنگی‌شان با یازیکنان سابق در قالب ترکیب پرسپولیس خیلی اهمیت دارد. اگر در این زمان اندک این هماهنگی ایجاد شده باشد، می‌توان امیدوار بود پرسپولیس بتواند در نتیجه‌گیری موفق عمل کند.

ابراهیمی در خصوص شانس صعود پرسپولیس برای صعود از این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من شانس صعود پرسپولیس از این مرحله چیزی حدود 60 درصد است. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناصر ابراهیمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان ـآسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای نخستین بار تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرده و مجید مرتضایی را به‌عنوان سرمربی ایرانی بالای سر خود داشت، با کامبک شگفت انگیز در بازی امروز مقابل بحرین توانست در جایگاه دوم جدول گروه D قرار بگیرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شاگردان مجید مرتضایی که جام ملت‌های آسیا را با شکست 3 بر یک مقابل ایران آغاز کردند و در دومین دیدار برابر کویت به تساوی رسیدند، در نیمه اول بازی امروز برابر بحرین ناامید شدند و با باخت 2 بر یک به رختکن رفتند.

فوتسالیست‌های افغانستان در نیمه دوم کاملا متفاوت کار کردند و توانستند با نمایش استثنایی و زدن دو گل مقابل بحرین، توانستند برتری خود را تا لحظات پایانی حفظ کنند و به پیروز 3 بر 2 برسند و از مرحله گروهی صعود کنند.

شاگردان مرتضایی توانستند با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل منفی یک، در مقایسه با کویت که مثل آنها 4 امتیاز کسب کرده ولی تفاضل گل منفی 3 داشت، در رده دوم جدول گروه D قرار بگیرند و حریف تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شوند.

تیم ملی فوتسال افغانستان البته می‌تواند در بازی بعدی هم شگفتی‌سازی کند و با عبور از سد تاجیکستان و رسیدن به مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی را هم بگیرد.

دیگر خبرها

  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد