Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@01:05:24 GMT

عکسهای اینستا را بخاطر تیم دیگری آرشیو کردم!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۴۷۷۸

عکسهای اینستا را بخاطر تیم دیگری آرشیو کردم!

هافبک سابق پرسپولیس می‌گوید آرشیو کردن عکس‌هایش این سوء تفاهم را ایجاد کرده که او قصد پیوستن به استقلال را دارد، ولی تاکید دارد هیچ مذاکره‌ای با مدیران استقلال نداشته است.

فرشاد احمدزاده هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس که از بازیکنان مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ به شمار می‌رفت، در صفحات مجازی تا پای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال هم پیش رفت ولی آنطور که خودش توضیح می‌دهد این موضوع یک سوء تفاهم بوده و هیچ مذاکره‌ای برای حضور در استقلال نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتگویی با بازیکن فانتزی تیم فوتبال فولادخوزستان داشته‌ایم، که در ادامه می‌خوانید.

*قراردادت را با فولادخوزستان در شرایطی تمدید کردی که مذاکراتی با تیم‌های دیگر هم داشتی و باعث ایجاد وقفه ای شد. این وقفه به چه دلیل اتفاق افتاد؟
احمدزاده – بالاخره فوتبال حرفه‌ای است و طبیعی است که در فصلی که خیلی خوب بازی می‌کنید، پیشنهادات خیلی خوبی داشته باشید و مدیر برنامه‌هایتان با خیلی از باشگاه ها صحبت کنند. شاید بعضی باشگاه‌ها هم بخواهند برای تمدید بازارگرمی کنند و خیلی حرف های دیگر ولی وقتی یک بازیکن خیلی خوب یک فصل را تمام می کند، طبیعتا پیشنهاداتی دریافت می کند که می تواند به تمام آنها فکر کند. 

*موضوع بعدی بحث مذاکراتی بود که با استقلال انجام دادی. در این مورد توضیح بده که روند مذاکراتت چطور پیش رفت و چرا مذاکراتی که انجام دادی به سرانجام نرسید؟
احمدزاده- پرسپولیس و استقلال تیم‌هایی هستند که طرفداران زیادی دارند. من خودم پرسپولیسی هستم و در این تیم بوده‌ام. به هر حال احترام خاصی برای هواداران استقلال قائلم و همیشه به آنها احترام می گذارم. در مورد این مسئله تا حالا سکوت کرده‌ام و چیزی نگفته‌ام ولی اگر شما عکس‌ها را ببینید، متوجه می‌شوید که اصلا عکسی که از من گرفته شده، اطراف هتل آزادی نیست. بالاخره همه خبرگزاری‌ها آنجا بودند و می‌توانستند، زمانی که برای مذاکره می روم، عکس بگیرند. شاید مدیربرنامه هایم برای خیلی از کارهایی که می کند، آنجا رفته و شاید به نفع من هم کاری کرده ولی هیچ گاه با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم، بحثی در مورد حضور من در این تیم نبوده است.

*طی همین مدت بود که عکس هایت با لباس پرسپولیس را در اینستاگرام آرشیو کردی؟
احمدزاده- بله عکس هایم را آرشیو کردم ولی هدفم رفتن به استقلال نبود و شاید یک تیم دیگر بود. متاسفانه اما این برداشت شد که می‌خواهم به استقلال بروم. البته با تمام احترامی که برای استقلالی‌ها قائلم. تا الان هم سکوت کرده بودم و با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم تا با خود شما مصاحبه کنم و این موضوع را بگویم.

*مسئله بعدی پرسپولیس است. تو در یک دوره طلایی در این تیم بودی و نقش مهمی در تیم داشتی. در نیم فصل پارسال برگشتی و نمایش خوبی هم داشتی ولی در پایان فصل کنار گذاشته شدی. تمایل داری در این مورد صحبت کنی؟ 
احمدزاده-من وقتی از لهستان برگشتم، شرایط خیلی خوبی از نظر فوتبالی داشتم ولی یک سری اشتباهاتی کردم که سبب شد محرومیت‌هایی ایجاد شود. صد در صد مقصرشان خودم هستم و هیچ بحثی در این نیست. به هر حال من بازیکنی بودم که در پرسپولیس زحمت کشیده ام و این حق را هم به تمام مربیان می دهم که با توجه به تفکرات خودشان تصمیم بگیرند ومن هم احترام می گذارم. شکی در این نیست ولی اینکه دو ساعت مانده به پایان فصل نقل و انتقالات با شما تماس می گیرند و می گویند برای فسخ بیایید، از نظر من خیلی حرفه‌ای نیست. وقتی شما در باشگاه پرطرفداری مثل پرسپولیس بازی می کنید که کاملا حرفه‌ای است و در فینال آسیا بازی کرده، این رفتار اصلا حرفه‌ای و خوب نیست. حتی پول من را ندادند و بعد از اینکه برگه فسخ‌ام را امضا کردم، دیگر تلفن هایم را هم جواب ندادند. من به خاطر پرسپولیس قراردادم را فسخ کردم و هدفم خوشحالی هواداران تیم بود. می خواستم مربی محترم تیم تفکر خودش را پیاده کند. هیچ دلخوری‌ای نیست. فوتبال حرفه‌ای همین است و نباید دلخور شد.

* پرسپولیس هم سال گذشته و امسال در پستی که تو بازی می‌کنی، اقدام به جذب بازیکن کرد ولی خبری از بازگشت تو نبود. این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنی. یعنی بحث سلیقه است یا موضوعات دیگر؟
احمدزاده – صد در صد آقای گل‌محمدی خیلی مربی خوب و با دانشی است و خود من هم وقتی جوان بودم، ایشان به من اعتماد کرد و به من بازی می‌داد. خیلی از ایشان ممنونم به خاطر اعتمادی که در آن مقطع به من داشتند و به من بازی دادند. صد در صد این انتخاب سلیقه‌ای بوده و هیچ شکی در آن نیست. فوتبال همین است و سلیقه‌ها خیلی چیزها را مشخص می کنند. اصلا چیز دیگری نبوده است. به هر حال سلیقه مربی نبوده‌ام. برای آقای گل‌محمدی در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم و همینطور برای هواداران پرسپولیس که هر چه دارم از آنها دارم.

* به هر حال تو قرار شد که امسال فوتبالت را در فولادخوزستان ادامه بدهی و حفظ تو برای باشگاه با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تیم هم بسته است خیلی مهم بود. می خواهم به این سوال هم پاسخ بدهی که کار کردن در فضای فولاد خوزستان زیر نظر جواد نکونام چه تفاوتی با کارکردن با سایر تیم‌ها و مربیان تیم‌های ایرانی دارد؟
احمدزاده- صد در صد آقای نکونام از نظر ملی و هم از نظر جهانی، همه جوره جواب پس داده‌اند و نیاز به تعریف من ندارند. ولی در عرصه مربیگری در این شش ماه خیلی چیزها از ایشان یاد گرفته‌ام. خیلی از نظر روانی به من کمک کرد. خودتان می دانید وقتی از پرسپولیس و استقلال جدا می شوید، یک مقدار بازی کردن سخت می‌شود ولی خیلی خوب از نظر روحی و روانی من را به شرایط بازی رساندند و فکر می‌کنم در بازی ها هم نتیجه‌اش را دیدند. همانطور که خودتان می‌دانید، این تیم فولاد خوزستان شاید خیلی از تیم‌های دیگر کم مهره‌تر بود ولی جوان‌های خیلی خوبی داشتیم. مهم این بود که با هم کار کنیم و یک تیم بشویم. آقای نکونام این موضوع را در تیم جا انداخت. از هواداران هم باید تشکر کنیم که با وجود ویروس کرونا هر بازی مقابل هتل می‌آمدند و ما را تشویق می‌کردند. دمشان گرم. امیدوارم امسال هم بتوانیم دلشان را شاد کنیم و خدا را شاکرم که امسال هم به من اعتماد شده است.

*اگر از کشورهای دیگر پیشنهادی داشتی، آیا حتما می‌رفتی یا خیر؟ تو تجربه لژیونر شدن هم داری. در واقع شاید خیلی رفتن به لهستان به نفع تو نشد. نمی دانیم که از نظر مالی این انتقال به نفع تو شده یا نه. از تجربه‌ات در این زمینه بگو. به نظرت به هر قیمتی باید لژیونر شد یا نه؟ شاید یک مقدار برای تو که یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده‌ای خوب نبود؟
احمدزاده- به هر حال لژیونر شدن کاری است که همه فوتبالیست‌ها دوست دارند انجام بدهند و فکر می‌کنم خیلی هم خوب باشد و در این شرایط جامعه از نظر مالی و فوتبالی می تواند خیلی به سود فوتبالیست باشد. ولی خب طریقه جدا شدن، طریقه رفتن و زمان رفتن خیلی مهم است. مخصوصا انتخاب تیم. اینکه به جایی بروید که جای پیشرفت داشته باشد و پول خوبی بگیرید. از نظر من لژیونر شدن خیلی اتفاق خوبی است ولی در زمان و مکان مناسب. آن زمانی که شما باید ترانسفر بشوید، خیلی مهم است. من شخصا اشتباه کردم و در زمان نامناسبی ترانسفر شدم و به تیمی رفتم که نباید می رفتم. آن لیگ اصلا با ساختار فوتبالی من همخوانی نداشت. به هر حال قسمت این بود و ضررش را هم خودم دیدم؛ کسی جز من ضررش را ندید. خدا را شکر برگشتم به فوتبال ایران. بعد هم به فولاد آمدم و در این تیم خیلی از من حمایت شد. دست تک‌تکشان را می بوسم. خیلی از من حمایت کردند. مخصوصا آقای نکونام که خیلی از من حمایت کرد. امیدوارم فصل خیلی خوبی در کنار آقای نکونام، آقای آذری و مهندس محمدی داشته باشیم./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آقای نکونام لژیونر شد خیلی خوبی خیلی خوب صد در صد حرفه ای عکس ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام سازمان لیگ بر اساس قانونی که از ابتدای فصل به باشگاه‌ها ابلاغ شده بود از این پس تفاضل گل در شرایط مساوی تعیین کننده تیم برتر خواهد بود، در حالی که پیش از این در شرایط مساوی اولین ملاک برای برتری تیم‌ها نتایج بازی‌های رودررو بود.

استقلال تا به این جای کار که ۲۳ هفته از بازی‌ها سپری شده ۳۱ گل زده و ۱۲ گل خورده، اما پرسپولیس ۳۰ گل زده و ۱۳ گل دریافت کرده است. این بدین معنی است که استقلال دو گل از رقیب دیرینه خود پیش است.

با توجه به اعلام صریح سازمان لیگ مبنی بر تغییر قوانین قابل پیش بینی است در هفته‌های پیش رو استقلال و پرسپولیس برای زدن گل بیشتر تلاش کنند، به خصوص که اکنون فاصله امتیازی دو تیم یک امتیاز است و هر لحظه ممکن است امتیازات دو تیم برابر شود.

در هفته‌های اخیر پرسپولیس هم همانند استقلال به برد‌های اقتصادی روی آورده بود، اما از این پس برای دو تیم جدا از کسب سه امتیاز زدن گل‌های بیشتر هم مهم می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • صدر را بگیر
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید