Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-19@09:12:14 GMT

دانش‌آموز گتوندی مبتلا به کرونا فوت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۴۸۳۵

عبدالرضا احسانی‌نیا، فرماندار گتوند جزئیات ابتلا به کرونا و فوت دانش‌آموز هشت ساله اهل منطقه ترکالکی را تشریح کرد.

عبدالرضا احسانی‌نیا با اشاره به فوت دانش‌آموز گتوندی به دلیل ابتلا به کرونا اظهار کرد: این دانش‌آموز، پسر هشت‌ساله‌ای بود که از بدو تولد بیماری قلبی داشته است.

وی گفت: این دانش‌آموز وضعیت خوبی داشت و با بازگشایی مدارس، تنها یک روز آن هم در یک کلاس چهار نفره مقطع دوم در دبستان ولایت منطقه ترکالکی حضور پیدا کرده بود اما با توجه به بیماری زمینه‌ای، روزهای بعد به مدرسه نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گتوند بیان کرد: دانش‌آموز در روز چهارشنبه (۱۹ شهریورماه) به دلیل عارضه قلبی (سکته) به بیمارستان کارون گتوند منتقل شد که در همین بیمارستان، عملیات احیاء برای وی انجام شد. سپس به بیمارستان گنجویان دزفول و پس از آن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت اما متاسفانه این کودک در بیمارستان گلستان اهواز فوت کرد.

وی در خصوص مراحل انجام تست کرونا برای این دانش‌آموز، افزود: تست کرونای وی در دو مرحله منفی بود و بار سوم، مثبت بوده است.

احسانی‌نیا با بیان اینکه مقرر شده که تست کرونا برای همکلاسی‌های این دانش‌آموز انجام شود، گفت: فعلا مدرسه ولایت برای مدت یک هفته تعطیل شده است.

 

ایسنا

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس ، دانش آموزان ، بازگشایی مدارس ، ویروس کرونا ، کرونا ، فوتی کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000K4v

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس دانش آموزان بازگشایی مدارس ویروس کرونا کرونا فوتی کرونا دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس کمیته امداد نیشابور گفت: یکی از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی فکری، فرهنگی و تربیتی مددجویان است.
ذبیح الله حاجتمند افزود: در راستای حمایت از خانواده‌ها، تشویق فرزندان برای انجام تکالیف دینی، گسترش فرهنگ نماز و ترویج فرهنگ دینی مراسم جشن تکلیف برای نومکلفین برگزار می‌شود. 
در این مراسم خادمیاران رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) حضور یافته و بسته‌های فرهنگی جشن تکلیف شامل کیف، چادر نماز مُهر و تسبیح، سجاده و یک جلد کتاب به دختران نومکلف اهدا شد و در پایان مراسم دختران روزه اولی به همراه خانوادهایشان، روزه خود را افطار کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز با رای دادگاه تجدیدنظر استان البرز از بلاتکلیفی درآمدند
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • طرح تحول معاونت پرورشی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • سند تحول معاونت پرورشی در دستورکار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • طرح تحول معاونت پرورشی در دستورکار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس